Aktywne Wpisy
WezelGordyjski +48
Kocham życie singla! Chcę ekran projekcyjny, to go sobie maluję na ścianie! Żadnych kłótni o niszczenie salonu. A w szafce czekają już chipsy i batony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Runaway28 +20
#przegryw chuop na kolację zrobił sobie steka z pieczonymi ziemniakami i brokułami na parze( ͡° ͜ʖ ͡°)
#unity3d #unity
W linii 17 zrób coś takiego:
createdObject = Instantiate(testobject, transform.position, transform.rotation);
i resztę kodu wywołuj dla createdObject, a nie dla testobject
Wydaję mi się, że ten addforce nie działa dlatego, bo instancja, która się generuje jest klasą GameObject a nie Cube. Jest to dziwne, ponieważ jestem w stanie zmienić jej bool "moveable", który należy do klasy Cube, ale addForce już nie. Jeśli masz jakiś
spróbuj jako:
GameObject createdObject;
createdObject = Instantiate(testobject, transform.position, transform.rotation) as GameObject;
i daj znać czy działa :)