Wpis z mikrobloga

Podsumowanie ostatnich postępów nad projektem.
Uważam że zostało zrobionych sporo fajnych rzeczy, których na filmikach na pierwszy rzut oka nie widać.

- wchodzenie/wychodzenie z samochodu
- skrzynia biegów i obroty silnika (każdy samochód ma własne (inne) przyspieszenie)
- oddalenie kamery w zależności od prędkości jazdy
- możliwość włączenia/wyłączenia świateł w samochodzie
- prędkość skrętu samochodu zależna od prędkości samochodu

Oraz co widać lepiej na drugim filmiku:
- obracanie opon w przypadku skrętu czy jazdy w określonym kierunku
- zużycie opon w zależności od prędkości jazdy oraz drogi hamowania
- zużycie silnika zależne od obrotów silnika (długa jazda na wysokich obrotach bardziej niszczy silnik)
- zużycie paliwa zależne od prędkości i np. włączonych świateł

Plus masa innych małych rzeczy, które są na tyle małe, że bym Was zanudził :)

Jakby kogoś interesowały podstępy nad grą to zapraszam do śledzenia: #gamewithnoname
#gamedev #unity3d
xpdevian - Podsumowanie ostatnich postępów nad projektem.
Uważam że zostało zrobiony...
  • 11
@magiczny_orangutan: na chwilę obecną tego nie planuje, ponieważ chciałbym, aby gracz poruszał się po dużej mapie (np. mieście) zrobionym całkowicie przez innych graczy i przypadku widoku pierwszoosobowego problemem byłby rendering odległych budynków. Aktualny widok "rozwiązuje" ten problem. Minusem jest to, że jest on z poprzedniej epoki.
W razie czego ustawienie kamery na widok pierwszoosobowy to żaden problem ;)
Kto wie, może jak się podszkolę i nie będę zależny od potrzeby kupowania