Wpis z mikrobloga

@th0r: Blender w swoim specjalnym folderze (temp w systemowym folderze użytkownika) zapisuje kilkanaście wersji projektu wstecz (co 5 minut bodaj domyślnie). Jeśli nic więcej już potem nie dłubałeś, to jest spora szansa, że poprzednie wersje projektu się zachowały.
Co do samego projektu. Blender Internal, czy Cycles? Mógłbyś porpacować nad shaderami stali/żelaza. Drewno bardzo ładnie wyszło, choć bump mógłby być delikatnie słabszy. Ogólnie ładnie jak na pierwszy projekt. :)
@themindcrusherHS: Dzięki za wskazówki :-) sęk w tym, że metalem się miałem zająć właśnie dzisiaj - bo wczoraj praktycznie go nie ruszałem :/ jeśli odzyskam pliki to na pewno będę dalej nad tym pracować :) chce zrekonstruować całe wyposażenie wikinga.

A i blender cycles
@th0r: zależy w jakim kierunku chcesz isc
Gamedev /archiviz /animacja.

Będzie Cię trochę ograniczał, bo nie jest tzn 'industry standardem' I po prostu jest mniej ofert z blenderem.
Ofc jako freelancer możesz trzymać się tylko Blendera :).