Wpis z mikrobloga

- Dzień dobry tu orange ble ble ble, czy rozmawiam z właścicielem (sic) firmy ...
- tak
- Aby zadość stała się naszym hiper super standardom (właśnie dlatego mi przerywają?) informuję że rozmowa jest nagrywana
- Nie wyrażam zgody.
- Do usłyszenia.

Pełna kultura.
#callcenter
  • 3
  • Odpowiedz
- Aby zadość stała się naszym hiper super standardom (właśnie dlatego mi przerywają?) informuję że rozmowa jest nagrywana

- Nie wyrażam zgody.

- Do usłyszenia.


@plantagenet: a widzisz, nie pomyślałem o tym :)
Najbardziej mnie wkurza gdy zaczynają terkotać o tym co oferują, ja mówię "nie jestem zainteresowany" i się zaczyna:
"Ale przecież nie zna pan nawet szczegółów oferty, skąd pan wie czy nie jest atrakcyjna"...
Chyba następnym razem zacznę drążyć
  • Odpowiedz
@enron: Tak właśnie najprościej najszybciej i najmniej chamsko zakończysz każdą rozmowę z telemarketerem. Jak wdasz się z nimi choćby w kurtuazyjną dyskusję od razu myślą żeś połknął haczyk.
  • Odpowiedz