Aktywne Wpisy
SzubiDubiDu +123
Z dziwnych sytuacji to wykreślili mnie z rekrutacji przez miejsce zamieszkania.
Zaprosili mnie na rozmowie, wszystko spoko. "Odezwiemy się". Potem po rozmowie faktycznie dzwonią za tydzień, po raz drugi wypytują się dokładnie o to samo, a no i mówią że jestem w dwójce wybranych kandydatów na to stanowisko. Ale oprócz tego zaczynają wypytywać się skąd jestem. Mówię zgodnie z prawdą moje miasto. Na co kobita zaczyna niedowierzać, że można dojeżdżać z tak
Zaprosili mnie na rozmowie, wszystko spoko. "Odezwiemy się". Potem po rozmowie faktycznie dzwonią za tydzień, po raz drugi wypytują się dokładnie o to samo, a no i mówią że jestem w dwójce wybranych kandydatów na to stanowisko. Ale oprócz tego zaczynają wypytywać się skąd jestem. Mówię zgodnie z prawdą moje miasto. Na co kobita zaczyna niedowierzać, że można dojeżdżać z tak
badreligion66 +309
Obecnie mam możliwość poruszania się po mapie za pomocą WASD w ośmiu kierunkach, ale coś mi się to wydaje niewygodne. Dodam jeszcze efekt "przyśpieszania" do pewnej prędkości, doda to trochę naturalności. Zastanawiam się, czy dodać sterowanie za pomocą myszy.
Klikanie na npc itp. miało się odbywać za pomocą myszki, lub "w danym obszarze" z klawiaturą.
#gamedev #pytanie
obsługa - myszka
obsługa - wybierz
obsługa - myszka
Ewentualnie
Ruch w idniesieniu do kierunku postaci WASD
Obracanie postaci - mysz
W rpg lubię sobie poklikać na spokojnie najlepiej jedną ręką.
Ewentualnie jeszcze klawiatura/klawiatura.
@chciwykrasnolud: Rozwiniesz skróty klawiszowe? Chodzi Ci o np. wybranie umiejętności, czy otworzenie ekwipunku?
@FlintBeastwood: Tę opcję odrzuciłem przez charakter gry - nie ma to być shooter, osobiście nie lubię używania rotacji w 2D.
Obecnie tak to wygląda.
Jak gra jest spokojna, z okazjonalną walką lub aktywną pauzą to lubię rozwijane menu obsługiwane myszką jak w ŚPZ:
http://static.pokazywarka.pl/i/5847136/604663/spz.jpg?1431279637
Dzięki temu mogę wygodnie grać jedną ręką.
Jak myślicie, jak rozwiązać problem kierunku postaci przy ruchu myszka? 360/liczba odwroconych postaci (obecnie 8, bo osiem kierunków ruchu)?