Wpis z mikrobloga

#mojdzienwpracy

Fleet Maintenance Administrator (UK)

Pracuję w 5-tej co do wielkości firmie zajmującej się przewozem towarów na paletach w UK. Firma ma dosyć ciekawą historię - założona ponad 100 lat temu (zaczynali od transportu końmi) przechodzi z ojca na syna od kilku już pokoleń. Mamy 9 oddziałów w całej Anglii, ja pracuję w siedzibie głownej, gdzie mamy warsztat w którym wszystkie firmowe pojazdy są serwisowane. Firma posiada ok. 250 pojazdów (wszystkie DAF) plus 160 naczep. Ja muszę pilnować żeby wszystkie miały serwisy i przeglądy na czas.
Serwisujemy i naprawiamy także pojazdy zewnętrznych klientów.

Pracę zaczynam o 9:00, kończę o 20:00 (w tym godzinna przerwa na lunch)
Do moich obowiązków należy:
- kontrola stanu magazynu z częściami i zamawianie na bierząco
- monitorowanie przeglądów i serwisów firmowych pojazdów (muszę np. odpowiednio wcześniej poinformować oddział z drugiego końca Anglii żeby dany pojazd na czas do nas zjechał na przegląd czy serwis)
- diagnozowanie za pomocą urządzeń diagnostycznych
- umawianie przeglądów (my tylko robimy przegląd wewnętrzny, na przegląd właściwy pojazdy muszą jeździć do angielskiego odpowiednika SKP)
- jazda na przeglądy (średnio 3-4 w tygodniu)
- umawianie klientów zewnętrznych na serwisy i naprawy
- klepanie raportów w Excelu (nuda)

Ogólnie to praca ciekawa, firma bardzo w porządku, dbają o pracowników. Każdy dzień jest inny, bo wyskakują różne nieprzewidziane sytuacje (np.: awarie w trasie i trzeba jechać vanem serwisowym, odbiory nowiutkich pojazdów od dealera DAF itd.)

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Zdjęcie przedstawia warsztat (akurat wszystkie auta na kanałach są zewnętrznych klientów).
Pobierz m.....k - #mojdzienwpracy

Fleet Maintenance Administrator (UK)

Pracuję w 5-tej ...
źródło: comment_73vvXc8K9sAwvvk00FsthMEU84el1TU9.jpg
  • 14
@mamut_ok: Hmmm. Ktoś pisał na wykopie, że teraz transport jest zbyt konkurencyjny, żeby się auto zepsuło w trasie, wiec jak się skończy gwarancja to oddają na sprzedaż. Długo trzymacie po gwarancji?