Wpis z mikrobloga

@matiit: nie, mam do niego dwie pokrywki i oryginalna byla strasznie pordzewiała - założylem czarną w półmacie, a org będzie przeszlifowane i na czerwony połysk :D
@anonim1133: 1.3 MH, mistrz #!$%@? paliwa na głupoty 8|
@Gumi5: Ja nie narzekam. Spalanie na trasie mi się w 7-7.3L LPG zamyka do 110km\h. Latem uzyskiwałem wyniki 6.8l\100 przy prędkościach 80-90km\h. Po mieście praktycznie nie jeżdżę.
@Gumi5: to masz coś nie tak z gaźnikiem, albo go kręcisz po obrotach. Silnik 1.3?

Ja mam 4 biegową skrzynię jeszcze, bo to rocznik 1986 i benzyna mi się zamykała przed założeniem gazu 5 lat temu w 5.5L\100 przy jeździe max 90\h

Możesz mieć rozregulowany zapłon, albo problem z ssaniem.
@Gumi5: To mam złą wiadomość. Gaźników już nikt nie reguluje, a jeśli nawet znajdziesz, to zastanów się 10 razy, zanim się zdecydujesz to komuś zlecić, bo raz #!$%@? gaźnik, już nigdy nie będzie chodził tak samo.

Najczęstszym problemem jest nie wyłączające się ssanie, gdyż mamy ssanie automatyczne. Problemów zaczął bym szukać od tego.

Jak z odpalaniem na zimnym i na ciepłym silniku? Czy na ciepłym silniku nie musisz go dłużej "piłować"
@Gumi5: bezpieczniki nic do tego nie mają.

Jeśli masz problemy z odpaleniem na ciepłym silniku, to zalewa gaźnik i spala więcej. Miałem taką sytuację na LPG, wyregulowałem u gazownika i pali praktycznie natychmiast po przekręceniu kluczyka. Na zimnym wystarczy pompować pedałem gazu ze 4-5 razy i też odpali bez niczego.
@Gumi5: sam nie ogarniesz, bo trzeba rozebrać gaźnik i jest tam taka sprężynka odpowiadająca za ssanie. Najlepiej popytać, gdzie w okolicy masz najlepszego mechanika i podjechać zapytać, czy jest w stanie sprawdzić Ci ssanie.