Wpis z mikrobloga

Mireczki mam do Was pytanie, wiecie może jak wygląda sprawa z przenosinami z jednej uczelni na inną na tym samym kierunku. Studiuję prawo na UMK na pierwszym roku, semestr zimowy zaliczony, wiem, że muszę zdać teraz wszystko w czerwcu i nie mieć żadnych warunków. Chciałbym się przenieść na UAM do Poznania, ktoś z Was może się przenosił i ma jakieś doświadczenie w tej kwestii? Jak cały proces wygląda? Jestem już studentem UAM, czy to mógłby być jakiś argument przy przenoszeniu się?
#studbaza #studbazacontent #studia #umk #uam #prawo
  • 7
  • Odpowiedz
@maschio94: Jest to możliwe, ale kryteria zależą od szkoły. Ja się nie przenosiłam, ale moja znajoma tak i miała masę papierologii i trudności z tym związanych (też prawo). Ale tak czy inaczej, próbuj ;)
  • Odpowiedz
@ninakraviz: Papierologia mnie aż tak bardzo nie odstrasza, jestem dość zmotywowany, w sumie zacząłem te studia z myślą, aby się przenieść. A ta Twoja znajoma z jakiej na jaką uczelnie się przenosiła i po którym roku?
  • Odpowiedz
@maschio94: po drugim roku, z Koźmina na UW. Niektórzy nasi ćwiczeniowcy robili jej problemy nie chcąc uznać ocen, poza tym dochodzi kwestia różnego rozkładu poszczególnych przedmiotów na poszczególnych semestrach, co się różni czasem znacznie. No ale raczej nie na I roku.
  • Odpowiedz
@ninakraviz: Jak patrzę na plany studiów to musiałbym nadrobić dwa przedmioty, które są tam, a nie mam ich obecnie na I roku tutaj, ale za to mam tutaj jeden na I roku, który jest tam na II roku, więc w sumie wychodziłby mi jeden przedmiot w takim bilansie.
@baltazarbaltazarowiczzewakin: Tak też będę na pewno robił, tylko chciałem najpierw zobaczyć czy ktoś już ma doświadczenie w tych sprawach.
  • Odpowiedz