Wpis z mikrobloga

@roberto07: no tak, możliwe, że coś skopią średnio raz na 100 przypadków, co jest stosunkowo dobrym wynikiem, ale ktoś na ten jeden musi trafić i byłem to ja. Ja tylko wygłaszam moją opinię bazując na moich doświadczeniach :)
@roberto07: "Firma Apollo nie jest serwisem producenta, firmy Apple i nie wykonuje napraw autoryzowanych w ramach obowiązującej gwarancji w/w producenta. Firma Apollo posiada autoryzację serwisu internetowego AppleMobile.pl jako podmiotu godnego zaufania, cenionego za fachowość i profesjonalizm. "

To jest napisane na ich stronie, czemu okłamujesz użytkowników serwisu wykop.pl?
@Ahceis: Samsungi też naprawiamy. Mamy dostęp bezpośrednio do części od Samsunga, a od niedawna również do części używanych z demontażu, które w przypadku modułów ekranu do Galaxy s3/s4 są dostępne w dużo lepszych cenach niż nowe. Na wszystkie naprawy dajemy 6 miesięcy gwarancji. Zapraszam adres znajdziesz na http://apollo.szczecin.pl
@Inkwizycja: @michal1358: Strasznie mi przykro, że coś poszło nie tak podczas naprawy Twojego telefonu, ale powtórzę to, co zawsze powtarzamy naszym Klientom - na wszystkie naprawy i części dajemy 6 miesięcy gwarancji. Gwarancja jest po to, aby z niej korzystać wtedy, gdy po naprawie pojawiła się jakaś wada. Wszystkie reklamacje staramy się sumiennie i szybko załatwiać, co potwierdzi sporo osób, które miały okazje ją u nas realizować. Niestety nie zawsze
@MasterJapko: po wymianie szybki w smartfonie, między ekranem a szybką jakimś cudem znalazł się włos, którego nie zauważyłem przy odbiorze. Po niedługim czasie wybrałem się z reklamacją - do tego czasu pod kamerą przednią nagromadziło się trochę paprochów, które sprawiały że była ona bezużyteczna. Pan w serwisie włos zauważył, ale z kamerą nie widział problemu. W końcu zgłoszenie przyjął i zostało poprawione. Jak się okazało włos był nadal, za to kamerka