Aktywne Wpisy
Doxori +373
To jest niesamowite jak 8 lat temu wszyscy tutaj najeżdżali na Tuska. A teraz cały wykop zawalony Tuskiem jako bohaterem i cesarzem Europy i jakiekolwiek słowa krytyki w jego stronę są już wyzwiskami, że głosujesz za pisem albo konfederacja. Jestem ciekawy jak to będzie wyglądało po 8 lat znowu. #sejm #tusk
So_what_ +59
Słyszał ktoś głośny huk/wybuch w okolicach Dąbrowskiego?
#rzeszow
#rzeszow
Hej motomirki :)
Na co można zmienić FZS600 jak chciałbym pójść już bardziej w turystykę z lekką jazdą po mieście :). Mianowicie ojczulek sobie kupił R850RT i utwierdziłem się w przekonaniu że chce przesiąść się na turystyka.
Generalnie po mieście i tak jeżdżę raczej obwodnicami, ale i 300kg motocyklem jestem w stanie manewrować (duży chłopiec jestem). I tak się zastanawiam co było by spoko dla mnie, zważając że lubie sobie po prostu pojechać gdzieś dalej, czy to autostradą, czy jakąś mniejszą ładniejszą dróżką. A no i miejsce dla plecaczka musi być spoko, bo różowypasek się jeszcze na prawko nie zdecydował ;)
Myślałem o prawdziwym turyście FJR1300, o drugim w domu BMW R850RT (ew 1150RT, ale droższe), ewentualnie o np NT700V. Generalnie raczej budżet 15kzł z jakimiś tam widełkami. O czym jeszcze można pomyśleć :D? Musi być wygodne, zapewniać spoko ochronę przed wiatrem do załóżmy 130-150kmh
LWG i pozdro :)
a co do blackbirda to za bardzo sportowa pozycja raczej wg cycleergo
@damian-piwowarski: nie wygląda zbyt turystycznie, mało osłony przed wiatrem :/ no i łańcuch (ofc nie wykluczam łańcuchów, ale kardan wygodniejszy :D)
FJR 1300
z mniejszych VFR 800 V-tec
Ja osobiście zakochany jestem w Triumph ST 1050, też jeżdżę FZS-em, ale na razie wymiana kierownicy, szyby, manetek na podgrzewane i dorzucenie gniazda USB pod zasilanie navi, jako tako mi wystarcza :). Później będę myślał nad czymś bardziej w turystykę i właśnie chodzi mi po głowie ST 1050, GSF 1250FA i Z1000SX.
Ogólnie do turystyki w szeroko jej pojętej skali, chyba lepszego sprzętu
Triumph fajna maszynka, stoi pod moją pracą nieraz :)
PS. Na jaką kierę wymieniasz i szybę bierzesz LOSTER czy MRA? :)
No a co do ostatniego zdania to zgodzę się że V-Strom albo Varadero są gitowe jeśli chodzi o pełną turystykę, ale ja raczej preferuje asfalty, zakręty i autostrady :) (no dobra, autostrady są nudne)
Co do FZS-a, kierownicę wymieniłem w tamtym sezonie na niebieską, szeroką WRP, jest też chyba delikatnie niższa, ale jeździ mi się dużo wygodniej. Szybę, miałem lostera, straszna płetwa, wysoka, mocno przeprofilowany spoiler, wręcz za mocno, przy większych prędkościach miałem wrażenie, że zaraz połamie się owiewka ;). MRA
Ładny FZS :) Coś jeszcze modyfikowałeś w nim po za szybą, kierą i grzanymi manetkami (nie wiem czy już masz czy jeszcze nie) :) i gdzie masz plan (albo już zamontowałeś) gniazdko prądowe w owiewce :)?
muszę sobie znaczek na czaszę nakleić :<, jaka tam jest jego średnica?
Byłem, sprawdziłem, logo na czaszy ma 3cm średnicy :)