Wpis z mikrobloga

@Kejran: właśnie chodzi mi o zwykłe sprawdzenie i blacharka, konserwacja i być może nowy lakier ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chce by auto było w 100% sprawne mechanicznie również, ale potrzebuje też kogoś kto mi gwinta założy albo swapa wykona ;)
@Felonious_Gru: gdzie masz i co robisz?
@sorek: Mówiłeś, że chcesz kupić najtańsze BMW bo nie masz więcej kasy, a teraz kilkakrotnie więcej dopłacisz za swap, lakier, m pakiet itd

Ja sam mam 318Ci i zaczyna mi brakować mocy. Mimo, że jest w rzadkim lakierze topasblau który mi się bardzo podoba to wolałbym ją sprzedać, dopłacić i kupić np 330Ci
@JaceR: yhy

@lucky7: auto ma mały przebieg i możliwości by zrobić z niego dobre auto. Na co mi CI skoro potrzebuje kombiaka? Kasy nie miałem, chodziło głównie o ubezpieczenie, auto to tani koszt w tej chwili i można się bawić, zresztą to co planuje to dopiero jak będę do Polski zjeżdżał na maj/czerwiec tylko muszę wiedzieć z jakimi kosztami się mogę liczyć.
@sorek: na igiełke to po tym zdjęciu to nie wygląda. M-Pakiet zewn. to pewnie z 2k trzeba liczyć za oryginał. 4k lakier jeżeli nowy, pytanie jak wygląda buda bo po zdjęciu wygląda to słabo... Żeby założyć gwint to minimum 2k...(biorąc pod uwagę, że przy okazji wszystko po drodze naprawisz), światła z polifta jeżeli z xenonem to dolicz 1k za komplet

oczywiście wszystko to można zrobić na zamiennikach...

można też oczywiście dołożyć
@sorek: nigdzie przecież nie pisałem żebyś kupił Ci, mówiłem o swoim przypadku.
Sam m-pakiet to 2k skromnie licząc, sama kierownica M z poduszką jest droga, np do E46 to koszt 800 zł

Po prostu dla mnie bezsensu jest robić auto, kupować części, o stracie czasu i robociźnie nie wspomnę by finalnie wyszło drożej niż jak byś dopłacił do lepszego egzemplarza, w lepszym stanie i pewnie z lepszym rocznikiem i silnikiem.
Już
@lucky7: strasznie dużo zakładasz ;) po pierwsze dlaczego myśliszx że zależy mi na full m pakiecie? Kierownice akurat wole 4 ramienna, tak naprawdę z pakietu interesuje mnie tylko przedni zderzak i może listwy a to nie jest duży koszt.

Auto kupiłem bardzo tanio, rok 99 najstarszy nie jest a auto ma przejechane tylko 120k mil - az tak nie warto nic z tym robić? Do tego wersja touring na której mi
potem muszę wprost do serii F skoczyć ;)


@sorek: zazdro :D

myślę, że warto bo auto nabierze na wartości sporo i będzie go w pl nawet łatwo sprzedać


z tym bym się zastanowił, często kupujący nie docenia faktu nowego malowania, wymiany części typu zderzaki m-pakiet itd, przerabiałem to z samochodem którzy sprzedawałem poprzednio i straszna męczarnia przy, wszystko co w niego zainwestowałem i tak nie miałem znaczenia dla kupującego dla którego
@lucky7: wiesz, narazie go kupiłem za £400 i wydałem w sumie MOŻE maks. £800 z nową chłodnicą, olejem, MOT etc. - więc i tak mam auto w cenie rynkowej z przebiegiem 120k mil - to niemało ;) Jak sprawdzałem, to takie autka koło £1000-1500 chodzą - szczególnie, że to kombi ;)