Wpis z mikrobloga

Dawno nic nie było tutaj ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Niestety przez ostatni tydzień nic nie zrobiłem bo byłem chory, trochę popracowałem jednak nad przeciwnikami, zaprogramowałem wieżyczki i zrobiłem prosty system dzięki, któremu rakiety wypuszczane przez gracza nie lecą w jeden cel tylko każda w inny, tak jak mi doradzali mirki, wrzuciłem wszystkich przeciwników do tablicy, gdy pocisk obrał sobie za cel dany obiekt to go usuwał z tablicy i dałem warunek, że rakieta ma lecieć do celu tylko wtedy gdy jest w tablicy więc cel obrany przez jedną rakietę staję się "niewidoczny" dla innych rakiet.

A teraz idę jeszcze odpoczywać w to niedzielne popołudnie (#!$%@?ć w Cities: Skylines xD, btw. gra zrobiona w Unity, polecam motzno 10/10), a od jutra się biorę ostro do roboty, pozdro :)

#odzeradogamedevelopera
  • 14