Wpis z mikrobloga

@sorek: Nic trudnego, wystarczy dostać się do wszystkich diod po kolei, wylutować fabryczne, a później wlutować w porządanym kolorze. Niestety to nie auto pokroju e34 plug&play :D
  • Odpowiedz
@Kejran: znasz moze typ diody, ktorej powinienem szukac? Czy sprawa w wypadku zegarow nei ma sie troche inaczej i mozna tam po prostu zalozyc inne diody? (z tego co wiem to zegary w BMW sa dosc zwarta konstrukcja)
  • Odpowiedz
@sorek: To o czym rozmawiamy to troche science ficton(lutowanie itd) Wg mnie lepiej by było ogarnąć nowe diody w wybranym kolorze i umieścić je w okolicy tych starych(zasłaniając je).
Dla mnie to głupota, rozbierałem zegary i jest z nimi bardzo dużo roboty i zarazem trzeba bardzo uważać, bo jak uszkodzisz coś to do śmieci takie zegary się nadają.
  • Odpowiedz
@Kejran: myslalem, ze z tylu sa po prostu jakies miejsca, z ktorych mozna wykrecic stare diody i zalozyc nowe - serio az tak jest to pokomplikowane? Zegarow nie chce rozkrecac bo to strasznie duzo roboty, ale jesli bede musial to bym sobie wymienil od razu tarcze by zamiast MPG pokazywalo l/100km
  • Odpowiedz
@sorek: To nie takie proste, wszystko jest polutowane i samo dostanie się do tego jest bardzo trudne. Co do zmiany tarcz to największym problemem jest wyjęcie wskazówek, które są bardzo delikatne
  • Odpowiedz