Wpis z mikrobloga

@Regis89: Oglądałem tego lenovo na żywo, i jakoś wykonania to strasznie biedna jest. Jakby miał się zaraz rozlecieć. A ten Acer, to solidna maszyna.

@Pustulka: Jestem programistą, ale dotychczas tylko raz zabrakło mi mocy obliczeniowej w moim Y580 z i5. Bardziej mi chodzi o wydajność pod kątem gier, jak i tego że lapek miałby zostać u mnie na trochę dłużej. Lubię też oglądać filmy w dobrej jakości.
A ten Acer, to solidna maszyna.


@rykukuku: Czy ja wiem czy taka solidna :P

Bardziej mi chodzi o wydajność pod kątem gier,

Tutaj ci się przydadzą 4 rdzenie, ale i też dodatkowy 1GB vramu, bo Acer ma 2GB, a Lenovo Y50-70, Asus G551JM 4GB.
@rykukuku: w linkach co podałeś to jeszcze dochodzi kwestia HD glare i Win8.1 czy FHD mat i brak systemu, ale to chyba zauważyłeś.
Po przesiadce na mat nie chcę wracać do błyszczącego ekranu.
Sprawdź w necie ile rdzeni obsługuje gra, która ciebie interesuje.
@Pustulka: A co w takim razie byś polecił w takiej kwocie? Miałem teraz Lenovo Y580 i mega niezadowolony byłem. Ciągle się coś psuło. Jak macałem Acera, nawet nie zaskrzypiał. A z Y50-70, miałem poczucie taniej chińszczyzny.

@@ Zależy mi na dobrym serwisie też, a Asus podobno takiego nie ma :P
@rykukuku:
Asus G551JM albo ten Acer ale z i7. Tylko kilka gier wykorzystuje więcej niż 2GB vramu karty przy rozdzielczości full hd i wysokim poziomie detali, który 860m jeszcze zapewni. Asus jest grubszy i ma napęd, ale nie ma slotu na dysk m.2, ma slot msata tupu half-size czyli jednak dość drogie dyski, możesz zastąpić napęd kieszenią na hdd. Asusa najbardziej opłaca się ściągnąć ze Słowacji z uwagi na różnicę w
@rykukuku: jak nie chcesz taniej chińszczyzny to celuj bardziej w asusy, msi, hp, delle albo maki jak masz za dużo kasy i nie chcesz na tym grać ( ͡ ͜ʖ ͡)