Wpis z mikrobloga

Przejście świdnickie we #wroclaw, czyli jak r------ć coś co dobrze działa i zrobić coś co działać nie będzie.

Jak można być tak głupim żeby robić kolejne naziemne przejście do tego samego cholernego przystanku i korkować jedną z ważniejszych ulic miasta, teraz robotami drogowymi, a później prawdopodobnie kolejnymi światłami. SUPER POMYSŁ BULWO
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bluehawaii91: zamysł geniuszy jest taki, żeby utrudniać życie kierowcom w okolicach rynku najbardziej jak się da, żeby - ich słowa - "wygaszać" stopniowo tam ruch.

Oczywiście, takie rzeczy powinno się robić dając alternatywę dla kierowców, no, ale oczywiście u nas zawsze od d--y strony się władze do reform zabierają.
  • Odpowiedz
@Xamil: no tak, bo przecież nie ma innego przejścia naziemnego jakieś 25 metrów dalej. A nie, czekaj...

I kolejnego jakieś 100 metrów dalej, tylko w drugą stronę. To jest zwykła złośliwość lub czysta i nieogarniona głupota członów decyzyjnych (żeby inaczej ich nie nazwać).
  • Odpowiedz
@bluehawaii91: czyli niepełnosprawny albo chory ma iść 50 metrów żeby przejść przez ulicę w ścisłym centrum miasta w jednym z najważniejszych ciągów komunikacyjnych?
  • Odpowiedz
@Xamil: tak. Co w tym takiego dziwnego? Jak idę Grabiszyńską i chcę przejść to też mam płakać, bo chce mieć co 20 metrów przejście, żeby mi się wygodnie przechodziło w dowolnie wybranym momencie?

Rozumiem jakby musiał do najbliższego przejścia dymać 250 metrów w jedną i kolejne tyle w drugą. Ale to jest 50 metrów. A jak idzie w tamtą stronę to i tak by ten dystans przebył. Najczęściej i tak
  • Odpowiedz
@bluehawaii91: porównujesz ciągi wzdłuż Grabiszyńskiej do ciągu wzdłuż ulicy Świdnickiej, w samym środku starego miasta? Ale generalnie masz rację, to że przez tak długie odcinki Grabiszyńskiej nie ma przejścia dla pieszych to patologia, ale mniejsza niż podziemne przejście przy Świdnickiej (a raczej brak przejścia naziemnego, bo jako alternatywa to niech sobie to podziemne będzie).
  • Odpowiedz
@Xamil: tylko naziemne jest! 25 metrów dalej. Wystarczy o 2 minuty przedłużyć naszą podróż, żeby cieszyć się staniem na czerwonym świetle. I nie trzeba ryć miasta i utrudniać życia kierowcom, jak i pasażerom MPK.
  • Odpowiedz
@anonim1133: Ale dlaczego nie? W cyklach świetlnych jest miejsce na zielone dla pieszych. Poobniżane krawężniki są. Pasy w projekcie były, potem w ostatniej chwili miasto je wywaliło ponieważ powody. Sam nie raz nawet górą przechodziłem w miejscach gdzie powinny być pasy jak nie chciało mi się iść dołem. Dlaczego ma nie być? Jak widać wszędzie gdzie teraz otwierają nowe przejścia dublujące przejścia podziemne ludzie z nich korzystają. Na Strzegomskim pluli
  • Odpowiedz
@anonim1133: Nie, nie wszyscy byli zadowoleni. Ciekawy jestem jak bardzo byli zadowoleni ludzie starsi, niepełnosprawni, ktoś zmęczony po 8h pracy itd. Ja jestem młody i zdrowy, ale i tak wolę przejść górą niż z---------ć pod ziemią. Niby dlaczego z resztą mam niby zasuwać po schodach? Bo jaśnie pan musi swoją dupę samochodem wozić i ma mieć autostradę spod domu do pracy/sklepu/itd.?
  • Odpowiedz
Bo jaśnie pan musi swoją dupę samochodem wozić


@Eau-Rouge: A dlaczego miał by nie wozić, skoro nikomu to nie wadzi? Kilka schodków tak Cię męczy? :|
Na grunwaldzie masz poinstalowane windy.
  • Odpowiedz
@bluehawaii91: nie jest w ciągu ulicy Świdnickiej, a do tego wymaga pokonania kilku stopni po schodach. Z punktu widzenia pieszego to idiotyzm, który na szczęście zostanie naprawiony.
Poza tym wg google to dokładnie 130 metrów. Niepełnosprawny musi nakładać 130 metrów, żeby przejść przez ulicę w samym centrum miasta!
  • Odpowiedz
@anonim1133: ilość samochodów jest proporcjonalna do ilości drogi. Więcej dróg więcej aut i vice versa. Czas przejazdu i korki są constant. To co ma znaczenie i co powinni robić, to rozwijać zbiorkom i infrastrukturę rowerową. Tramwaje, autobusy,kolej aglomeracyjna itp. Spokojnie 75% ruchu samochodowego jest zbędna - jedzie kierowca i 3 wolne miejsca. Jak utrudnieniasz ruch samochodów to kto może zmieni środek lokomocji. Miasta są dla ludzi, nie dla samochodów.
  • Odpowiedz
tylko naziemne jest! 25 metrów dalej. Wystarczy o 2 minuty przedłużyć naszą podróż, żeby cieszyć się staniem na czerwonym świetle.


@bluehawaii91: Przecież kierowcy mogą objechać Kazimierza przez Kościuszki. To tylko o 2 minuty wydłuży podróż. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A na co? A po co?


@anonim1133: Jesteś jak te babcie "a na co to komu?"
  • Odpowiedz
@ponton: no właśnie nie, jak wszyscy pojadą przez Kościuszki to wydłuży o wiele bardziej podróż niż te 2 minuty, które musiałby pokonać niepełnosprawny. No i kierowców jest więcej niż niepełnosprawnych.
  • Odpowiedz