Wpis z mikrobloga

@login_zajety_sic: slabo szukales, wczoraj widzialem do sprzedania B6 1.8T Quattro w pelnym ori S-Line. Przyciagnieta z Belgii, 2003, 21k pln. A znajomy jakies dwa tygodnie temu kupil za 16k tez 1.8T ale oska, bez S-Line i z mniejszym wypasem. Ale pakiet minimum plus grzane dupy, kolorowy FIS i ksenon miala.
  • Odpowiedz
@login_zajety_sic: na alfaholikach znajdziesz warsztat, który się profesjonalnie tym zajmie. Wywalają klapy, zaślepiają dziury po nich, dolot jest piaskowany z syfu. Proponują też zaślepienie i wyłączenie EGR. Ale to już wg uznania. Naprawdę warto od tego zacząć bo to jest rzecz, której sam nie spradzisz w czasie zakupu (chyba, że pojedziesz z zamiarem rozbierania dolotu w każdej oglądanej alfie).
  • Odpowiedz
@maal: no właśnie warsztaty, cinsoft i tym podobne to dla mnie ponad 500km, gdyby było można kupić zaślepki do klap to bym sam sobie w wolnym czasie wywalił klapy i wyczyścił EGR z kolektorem.
@Mithrindil: Yep, 150km. No cóż, tak zawsze jest po kupnie auta, nagle pojawiają się ciekawe oferty :)
  • Odpowiedz