Wpis z mikrobloga

#gorzkiezale #tmobile
Jakieś 3 tygodnie temu zadzwonili do mnie z t-mobile i mówią, że mają jakąś super ofertę dla mnie ileśtam minut darmowych i ileśtam smsów darmowych przez 5 dni za darmo. Nie chciałem, ale pani mnie namawia, że przecież jak to nie chcę, że przecież za darmo i w ogóle. Więc pytam się jak to wygląda, babka tłumaczy, że mam te pakiety 5 dni za darmo a po tym okresie decyduję czy chcę dalej korzystać czy nie. Więc mówię, że dobrze, niech pani włączy te pakiety bo i tak ich nie będę przedłużał. Oczywiście, po 4 dniach przychodzi sms, że jutro zostanie przedłużony pakiet smsów i pobrane 15 zł z konta i drugi, że zostanie przedłużony pakiet minut i pobrane chyba 10 zł. Więc to nie do końca tak jak pani z t-mobile tłumaczyła, to nie tak że jak będę chciał to sobie przedłużę te pakiety, tylko one same się mi przedłużą, a jeśli ich nie chcę to muszę ja działać. Więc wchodzę na ich stronę i szukam kodów dezaktywujących te pakiety, bo oczywiście w smsie trudno je podać, a nuż komuś nie będzie się chciało szukać, albo zapomni i wpadnie trochę kasy. Wyłączyłem te pakiety, zadowolony jeszcze sprawdzam w aplikacji jakie pakiety mam uruchomione i wyświetla mi, że nie mam ich, więc zadowolony żyję sobie dalej. Ale na drugi dzień dostaję smsa, że włączono pakiet smsów i pobrano 15 zł z konta. Znowu wnerw i wchodzę na stronę www, szukam kontaktu do nich. Numer do Biura Obsługi jaki był na ich karcie sim nie odpowiada. Dzwonię pod pierwszy numer, ale źle popatrzyłem - ten jest tylko ze stacjonarnych. Dzwonię na ten z komórką, ale ten znowu nie jest dostępny dla telefonów z sieci T-Mobile. Dopiero pod *9602 udało mi się dodzwonić (za takie połączenie naliczają sobie 1zł za każdą rozpoczętą minutę!). Dzwonię, oczywiście muszę przejść serię pytań i wciskać guziczki, żeby w końcu usłyszeć, że wszyscy konsultanci są zajęci i proszę czekać. Po parunastu minutach udaje mi się połączyć z pewną panią, tłumaczę jej co się stało i sprawa zostaje wyjaśniona. Pani przeprasza, musiała zajść pomyłka, wyłącza mi pakiet i zwraca mi 15 zł na konto. Sprawa zamknięta.
Dziś siedzę w pracy i dzwoni mi telefon, ale nie mam jak odebrać, zerkam jedynie, że jakiś obcy numer z kierunkowym łódzkim. Za jakąś godzinę dzwoni znowu ten sam numer, ale znów nie mogłem odebrać. Po pracy próbuję oddzwonić, ale okazuje się, że się nie da, więc już wiedziałem, że to na pewno z jakąś ofertą z T-Mobile, więc byłem nawet zadowolony, że nie odebrałem, bo znowu by mi coś wciskali. Zadowolony byłem jednak tylko do 18,54, kiedy to dostałem smsa od T-Mobile o treści: "Pakiet 1000 smsów do wszystkich w wersji na próbę został włączony. Korzystaj z okazji i smsuj za darmo przez 5 dni" Widocznie teraz już nawet nie muszą rozmawiać z klientem i namawiać go na ofertę! Jestem mega #!$%@?. Za 5 dni pewnie znowu będę musiał wydzwaniać do nich, zeby mi ten pakiet którego nie chcę wyłączyli.

Tl;DR - T-Mobile pomimo tego, że nie odebrałem od nich telefonu ani nie zgadzałem się na żadne pakiety, samo włącza mi "darmowe pakiety" na 5 dni, a potem jeśli ich nie chcę (a odnawiają się same co miesiąc - wtedy już są płatne) to ja muszę się z nimi kontaktować i informować ich, że nie chcę żadnych pakietów!
  • 6
@1234samnie: t-mobile polecam tylko w skrajnych przypadkach, gdy w pracy/domu masz zasięg tylko t-mobile (tu od biedy play z roamingiem też da radę) lub gdy potrzebujesz darmowych do t-mobile. w innym wypadku każda sieć ma lepiej, nie licząc nawet takich rzeczy jak 4gr za sprawdzanie konta i płatnego roku wazności
@prawdziwek: Do T-mobile przeniosłem się własnie dlatego, że w mojej rodzinnej miejscowości pogorszył się bardzo zasięg z Plusa, którego miałem wcześniej. Przeniosłem numer do T-Mobile i się zaczęło spamowanie. Codziennie jakieś smsy i gówna typu "MMS na dzien dobry" Tylko dzisiaj dostałem od nich 3 smsy. O 8.58 "Darmowy weekend" jak doładuję konto, o 11.59 przyszedł sms, że jak włączę ofertę JUMP to będę hiper super zajebisty tylko za 10 zł
@1234samnie: zamów sobie darmowy starter ze stronki playa i sprawdź czy masz zasięg, po czym zbiegnij z tej sieci. w Play na dzień dobry doładowanie 5zł ważne 50 dni i w tym czasie darmowe rozmowy i smsy do play. Oczywiście inne sieci też mają unikalne atuty, ale po co gdy nie masz zasięgu :P a play ma roaming krajowy z t-mobile i z plusem.
@1234samnie: Jeżeli nie chcesz żeby konsultanci do ciebie dzwonili z nowymi ofertami to wystarczy powiedzieć o tym albo napisać w tej sprawie maila. To samo dotyczy samoaktywujących się paktów i rzeczy typu "mms na dzien dobry". Jeżeli tego nie potrzebujesz to powiedz im że nie chcesz tego ani teraz ani w przyszłości i już, po problemie.
@1234samnie: u mnie bylo podobnie, dzwonili ponad 10 razy ale nie odbierałam. Jak zadzwonili kolejny raz to się wkurzyłam i odebrałam, ale ku mojemu zdziwieniu konsultantka byla bardzo miła i miała dla mnie spoko oferte. zgodziłam się na nią i poprosiłam, zeby z nowymi ofertami juz wiecej nie dzwonili i nie zaluje, od tego czasu juz nie dostaje od nich telefonów. wiec wszystko da sie załatwic wystarczy im tylko powiedzieć. Jezeli