Wpis z mikrobloga

@vesterr: nic nie kupowałem, same darmówki miałem albo z humble bundle itp. W formularzu kontaktowym podaje się tylko imię, nazwisko i email, a potem pokazuje się strona z numerem telefonu i informacją, że pracują od 12.
@testowyandrzej: sprawdziłem, wszystko wygląda legitnie. Wcześniej przyszedł mail z informacją o skonfigurowaniu weryfikacji logowania, kolejny o zmianie hasła i następny o zmianie adresu email na: mazikalive@gmail.com
@testowyandrzej: a jak się wejdzie na stronę mazikalive.com to dopiero jest odjazd:
توفي صاحب الموقع

إنا لله وإنا إليه راجعون..
الله أجرنا في مصيبتنا وأخلفنا خيراً منها..
الله يرحمه . ... انا لله وانا اليه راجعون ..
اللهم اجعل قبره... روضة من رياض الجنة .
@Vincenzo: Ktoś z Chin zmienił hasło i maila, zauważyłem to w połowie zeszłego roku a zajumane miałem kilka miesięcy wcześniej (nie używałem zbyt często Origina :P). Szczerze, nie pamietam już czego dokładnie chciał Pan z supportu, ale poszło bez żadnych problemów. Znacznie szybciej i przyjemniej niż w przypadku utraty konta na Steam (jakieś zdjęcia musiałem wysyłać, dwa tygodnie czekać na odpowiedź, nie polecam).
Tutaj jest wypunktowane, czego oczekują.
@Rondelek: odzyskałem dostęp do konta. Pomoc EA szybka i fachowa. W profilu został numer telefonu, jaki podał złodziej (numer z Egiptu): +201113380494 Można potrollować, jeśli jest prawdziwy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)