Wpis z mikrobloga

  • 0
@nutuk: wydaje mi sie ze apple nie uwaza wyginania sie jako wade, ale x-kom jako podmiot ktory taki telefon sprzedal, musi go przyjac na gwarancje, (pewnie sie myle xD) no i teraz próbują go dalej odsprzedać żeby zminimalizowac stratę.
#teoriezdupy
@kubasruba: Mamy już prawie marzec (~5miesięcy od premiery) , ciekaw jestem ile trwała walka z ich wspaniałym i wykwalifikowanym działem RMA X-KOM przez osobe, która zwróciła im ten telefon oraz czy wamagana była interwencja rzecznika/sprawa sądowa. Wady towaru apple są klasyfikowane jako nieistotne w przypadku niezgodności towaru z umową.

Pomijam absurd:

Każdy z oferowanych produktów posiada również pełną gwarancję (szczegóły znajdziesz poniżej w sekcji "Dostępność i gwarancja"). Cena prezentowanego na aukcji
@kubasruba: Apple uważa wyginanie za wadę, wymienia urządzenia na nowe. Ale chyba tylko zakupione u nich. Mi 2 razy wymienili iPhone'a 6 - raz badpiksel, raz dziwnie działający żyroskop. Za każdym razem przyjechał kurier, zabrał starego i dał nowego
@kubasruba: Oszczędź 400zł

brak gwarancji na urządzenie
delikatnie wygięta obudowa w środkowej części - wklęsła od spodu
mikrorysy na wyświetlaczu
mikrorysy na logotypie z tyłu obudowy
mikrorysy na ładowarce i wtyczkach przewodów
mikrorysy na pudełku słuchawek

Trzeba być debilem żeby to kupić :D
@rolfik_r1: możesz powiedzieć coś więcej o Twoich wymianach? Bad pixel był mocno widoczny? Czym objawiało się dziwne działanie żyroskopu (nie zauważyłem tych objawów u siebie ale pytam z czystej ciekawości)
Jeden piksel świecił cały czas na zielono. Widoczne tylko na jednolitym tle, ale słabo. Wymienili bez problemu, wierząc mi na słowo po tym, jak zadzwoniłem. Żyroskop czasem mi nie działał w ogóle, a czasem działał jak chciał - sam zmieniał orientacje ekranu etc. Tez wymienili wierząc na słowo. Za drugim razem wspomniałem, ze szkoda trochę mi szkła, które miałem naklejone na obu telefonach. Wiec dostałem od nich bonus

@tejotte:
rolfik_r1 - Jeden piksel świecił cały czas na zielono. Widoczne tylko na jednolitym t...

źródło: comment_ZIw2cBYOI7mbPLYlZ9xEnTOZUo2BtDi5.jpg

Pobierz
@fulloffail: W przypadku tej sytuacji, produkt został zwrócony dziewięć dni po zakupie w jednym z naszych salonów. Parametry aukcji są przez nas na bieżąco korygowane zgodnie z naszą najlepszą wiedzą.

Jeśli doświadczyłeś sytuacji, którą chciałbyś w tym miejscu wyjaśnić, prosimy o Twój numer reklamacji bądź zamówienia.
@kubasruba: Brak gwarancji producenta w tym przypadku związany jest z naruszeniem głównej konstrukcji urządzenia, a co za tym idzie z brakiem możliwości jego bezpiecznego rozkręcenia w celu przeprowadzenia ewentualnej naprawy.