Wpis z mikrobloga

@m4rk: Wychodzę z założenia, że do każdego używanego auta, tym bardziej alfy trzeba doliczyć jeszcze ewentualne złotówki na coś. Miałem na myśli samo auto.
Lepsza ta opcja niż 11 patyków za 156 z dziwnym przebiegiem.
@Jin: Na zdjęciach wszystko OK, ale jak będzie na oględzinach to nikt nie wie. Silnik wcale nie jest zły. 1.8TS 144KM był najbardziej udanym TS'em, 140KM też jest spoko. Owszem, diesel'e są lepszymi wyborami, ale na benzyny nie ma co narzekać, trzeba po prostu dbać.
Ile na start? Rozrząd + płyny + filtry + jakieś pierdółki się zamkniesz w 1000 (mówię o samych częściach z wyższej półki). Jeśli zawias to komplet
@Czipsu:
Spodziewam się 300k km w egzemplarzu z ogłoszenia - co mi zresztą nie robi różnicy. To ma być funcar z pewną dozą majsterkowania ;]

@StraznikOgniskaDomowego:
Nie chcę diesla do zabawy. Może ten 2.4 byłby ok, ale to zawsze klekot. Podobno najtrwalszą benzyną jest 2.5l i ten też najbardziej mi się podoba, ale trochę strach jak już coś padnie. No i nigdy nie brałbym go do miasta ze względu na
@Jin: 2.5 V6 Busso to pancerny silnik, świetna jednostka. Strach jak coś padnie? Zależy co ma paść :D Ekonomii tam nie ma, to fakt, ale takim autem nie jeździ się po mieście, chyba, że z przymusu :D Tam jest 192KM z pięknym dźwiękiem dające niesamowitą frajdę. I masz rację - diesel do zabawy się nie nadaje. Fakt, jest moc, jest elastyczność, ale do 7k już go nie wykręcisz ( ͡
@Czipsu:
To może coś takiego. V6 2.5 Prywatnie od Niemca. Niska cena jest uzasadniona uszkodzonymi drzwiami.
Tak naprawdę nie potrzebuję samochodu bo do pracy tak samo szybko i 5 razy taniej zajadę komunikacją miejską.
A furę chciałem do zabawy - od tak, żeby mieć.
@Jin: No to jeśli do zabawy to klekot definitywnie odpada. Jeśli będzie Cię stać na tankowanie to patrz na 156 2.5V6 albo nawet 147 3.2 GTA (ale to już towar luksusowy i ciężko dorwać, a jeśli już to za spore pieniądze).
Jeśli chodzi o ten link - jeśli podłoga i proga jest w niezłym stanie a do silnika nie byłoby zarzutów to jest to mega okazja. Wymiana drzwi to stówka (nawet
@Czipsu:
GTA są cudowne ale sporo za drogie.
Myślałem wydać do 10k za sam samochód i z 5k na doprowadzenie go do używalności - i lepiej, żeby przez rok się nie zepsuł za mocno. Czyli taka v6 po taniości chyba wchodzi w grę. Masz jakąś A-R?
@Jin: Tak, mam 156 w 2.0TS ;)
Do 10k kupisz 2.5V6 półlifta, czyli przedlift buda, ale lift w środku, nawet w niezłym stanie. Za 5k to odpicujesz ją do nowości (oczywiście o ile silnik będzie w dobrym stanie) i długo Ci posłuży. Tak naprawdę to mówię, z 2-2,5k włożyć w zawias (wszystko zależy od tego w jakim stanie będą wahacze, amorki, sprężyny), +1k w rozrząd, 1k w pierdółki na dopieszczenie i