Wpis z mikrobloga

@squark: awaryjność Alf jest chyba wynikiem zakupu zajeżdżonego egzemplarza, jako "okazji". Zresztą tema poruszany już wielokrotnie. Mnie się bardzo 156 podoba, ale wiadomo, że inaczej będzie się spisywało auto kupione za 8k, niż takie za 4k... Może i ogólnie są delikatniejsze, ale to widać chyba szczególnie w Polsce, szczególnie zimą i po zimie, bo niestety, ale sól na drogach potrafi zeżreć wszystko...
  • Odpowiedz
@Zielony34: Ja właśnie tak źle trafiłem. Kupiłem ją za w miarę nieduże pieniądze (5800), ale okazało się, że poprzedni właściciel nic nie robił przy aucie. Tak to jest jak się kupuje sercem, bo ładnie wygląda :D Miska olejowa prawdopodobnie była walnięta i wymieniona na tę od TSa (czyli pęknięta miska, wyleciał olej i zatarło silnik), ja nią trochę pojeździłem i walnęły panewki na wale, co oznaczało remont silnika, a był dramat
s.....k - @Zielony34: Ja właśnie tak źle trafiłem. Kupiłem ją za w miarę nieduże pien...

źródło: comment_VY43BQ3JF2yN5oIUrWox7MxlsAxg6lVM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@squark: To sporo włożyłeś, prawdopodobnie, gdybyś dołożył koszt naprawy, to byś kupił bezproblemowy egzemplarz za 8-9k [; Ja się od dłuższego czasu rozglądam za różnymi samochodami, ale w końcu pomysłu chyba nie zrealizuję w Polszy, bo pewnie w czerwcu wyjadę do UK [; Nie mniej, 156 też jest brana pod uwagę, tyle, że w tańszej wersji utrzymania, bo PB95.
  • Odpowiedz
@squark: Faktycznie, teraz załapałem, bo to silnik, którego ja również bym szukał :D
rozumiem, jak to jest inwestować w samochód, który się kocha, mam Golfa z 86r [;
  • Odpowiedz
@squark: Mam to samo. Kupiłem dość tanio (chociaż ja mam 2.0TS), też średnio właściciel dbał o auto, przyszedł remont silnika, wymiana całego zawieszenia i mniejszych pierdół (typu przepływka, szczelność dolotu, lambda itp.). Na teraz została mi jeszcze porządna kosmetyka wnętrza (a mam w skórach, więc trochę roboty będzie), koniecznie zmiana sprzęgła (ale to pewnie na dniach kupię) i w lato do poprawki podłoga (progi są w idealnym stanie, podłoga już trochę
  • Odpowiedz
@Czipsu: Ja mam to samo ze swoją. Nie oszczędzam na naprawach. Zawieszenie zawsze musi być tip top. A odwdzięczy się prowadzeniem. Silnik mam 2.0 JTS i chucham i dmucham na niego, aby nic się poważnego nie stało. Zresztą ostatnio mnie zawiodła pierwszy raz od 3 lat.
  • Odpowiedz
@squark: @marc1nek: panowie jak rozwiązaliście problem z wtyczkami od sond lambda :) ? I kolejne pytanie jaki koszt cewki ? Też mam 156 JTS i pytam bo to dwa problemy na kompie pokazało u mechanika jak robiony był rozrząd i filtry po zakupie.
  • Odpowiedz
@Strzalka: Chyba sama cewka ale koszt robocizny to z 50zł. Robiłem to u elektryka samochodowego. Chłodnicę wymieniałem na nieoryginalną i coś koło 400 zł dałem. Tak myślę.
  • Odpowiedz