Wpis z mikrobloga

@RPG-7: Budujesz stosunkowo lekki, ale z dobrą mocą odrzutowiec(dwa silniki turbo dają całkiem niezły efekt), po starcie dzida w górę, przy około 25k m dajesz go w pozycji poziomej z jak najmniejszym lotem w górę. Przyspieszasz dopóki powietrza wystarczy (ok. 35/36k) i dalej samo leci. Tylko taki sprzęt musi mieć od groma wlotów powietrza (żeby zbierać powietrze w wysokich partiach), mój odrzutowiec ma ich co najmniej 25.
@RPG-7: Zbudowanie czegoś takiego to 2 minuty, zresztą sam borykam się jeszcze z pewnymi problemami przy nich (przy połowie paliwa robi mi się to trochę niestabilne przy przyspieszeniu). Najlepiej coś takie zrobić z tych najprostszych części, okrągłych zbiorników na paliwo, do tego turbo silnik, nasrać każdą niezajętą przestrzeń wlotami powietrza, dodać skrzydła (żeby latało xD), kółka i wio. Bardziej namęczysz się przy technice wznoszenia i suborbitowania, ale pokrótce ci technikę opisałem.
Zadziała na FAR? ( ͡º ͜ʖ͡º)


@Spisssek: Nie wiem, ja gram na stocku. Motyw z osiąganiem 70k silnikiem odrzutowym w dużej mierze polega na wykorzystaniu "słabości" tej gry jeśli chodzi o atmosferę (w okolicach 30-35k jest na tyle rzadka, że nie stawia niemal żadnych oporów, a na tyle gęsta, że paliwo ciągle płonie, co pozwala osiągać wysokie prędkości), więc jeśli mod zbyt hardkorowo urealnia grę(nie znam
@Piter232: @Spisssek: @RPG-7: Pozolę sobie dorzucić swoje 3 grosze do tego jak budować samoloty (czy też SSTO) w KSP.
Możliwe, że moje informacje są nieaktualne, bo nie wiem czy mody, lub wersja 0.90 tego nie naprawiły (w 0.90 jeszcze nie latałem samolotami, tylko się bawię w rakiety), ale w wersji 0.25 był irytujący błąd gry, powodujący rozbijanie się (lub znaczną utratę wysokości i prędkości w najlepszym wypadku) poprzez wyłączanie
@Spisssek: To co jest na "kadłubie" (poza skrzydełkami) - tutaj użyłem tych podłużnych (bo mają najlepszą przepustowość) i tych podstawowych (osiąganych przy pierwszej aero odblokowanej w nauce) bo są najwęższe.