Wpis z mikrobloga

#rower #szosa #kolarstwo

Hej wszystkim, przesiadłem się z MTB na szose w tym roku i jestem w trakcie kompletacji sprzętu - jestem totalnym amatorem dlatego nie chciałbym za dużo wydawać na sprzęt, jednak chciałbym mieć taki który będzie cieszył mnie w miarę możliwości finansowych. I tak jestem na etapie wybierania pedałów, butów oraz kasku. Jeżeli chodzi o kask to totalnie nie wiem na co się zdecydować (myślę max 200 zł) a na buty i pedały nie chciałbym wydawać więcej niż 400zł i znalazłem w tej kategorii cenowej takie pedały i buty:

- PEDAŁY SPD SL PD-R540
- BUTY SZOSOWE SHIMANO SH-R088

Czy to dobry wybór w takiej półce cenowej?
  • 8
@asereheaehe: Co do kasku to nikt Ci nic nie poleci, a nawet jeżeli to wsadź sobie w tyłek takie rady :p
Trzeba pochodzić i poprzymierzać kaski i dopiero spośród tych, które leżą dobrze wybrać (na moim łbie na kilkanaście testowanych kasków tylko 2 leżały dobrze).

Co do butów i pedałów - tak, to całkiem fajny zestaw, jak nie jeździsz na MTB to bierz, jeżeli wolisz coś bardziej uniwersalnego to nie bierz
@Golomp: W dobrych sklepach rowerowych mają kaski marki MET. Sklepów dużo to może znajdziesz w miejscowości u Ciebie. Mam już drugi kask z tej firmy, różowy też jeździ i naprawdę nie ma na co narzekać. Komfort ok, wentylacja ok, sprawia wrażenie w miarę solidnego i czuć różnicę między takim kaskiem ~170 zł a takim z lidla za 70 zł.

Buty są dosyć ważną kwestią i tutaj jak chcesz to spróbuj te
@Nirguna: W dobrych sklepach masz wybór różnych firm, z których każda ma własne formy. Jak już człowiek któremu odpisujesz zauważył każda głowa jest inna. Nawet to że z różowym macie podobną nie oznacza ze możesz te wyniki przenieść na losowego Mirka.
@asereheaehe: przede wszystkim nie słuchaj tak głupich rad jak od @Symfonian
szosa to szosa, MTB to MTB, argument, że się łatwiej wypina jest co najmniej nie poważny, w ogóle nie bierz czegoś takiego pod uwagę jeśli zamierzasz jeździć szosą,