Wpis z mikrobloga

**de_pripyat here.**
Po raz kolejny informuję o nowej wersji.
Tzn, nie tyle nowej. Co prawda jest to niby wersja 4 ale niewiele się różni od wersji 2 (czyli tej o której informowałem poprzednim razem), poza kilkoma fixami i zmienioną korekcją koloru (z resztą szczegóły na końcu zalinkowanego wpisu).

W sumie to bardziej chciałem zaprezentować zmiany jakie zaszły między wersją pierwszą, a drugą.
Wszystko opisałem na swoim blogu i jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam:

Praktycznie same obrazki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://zwieracz.wordpress.com/2015/02/04/de_pripyat-nowa-wersja-ver-4-i-opis-zmian/

#csgo
#hammer
#steam
#zwieraczrobimapy

Pobierz mayo - **de_pripyat here.**
Po raz kolejny informuję o nowej wersji. 
Tzn, nie tyle...
źródło: comment_ZDhoqVtc47aNz01u2lVTPZUszmqfiTgw.jpg
  • 14
@Aspen: Nie mam pojęcia xD
Tzn było kilka serwerów, które miały mapę w rotacji, ale nie wiem czy już zaktualizowali do nowej wersji (jest temat przypięty w dyskusjach w Warsztacie Steam).

@miczuu: @psposki: Mnie też z początku podobało się bardziej ciepłe oświetlenie, ale wydaje mi się, że teraz jest bardziej "czytelnie" dla graczy.

Szansa jest, bo mapa jest bardzo popularna w Warsztacie, ale to Valve wybiera, a konkurencja (mapperska)
@mayo: no wg mnie cieplejsze kolory nadają ciekawszego klimatu, ale rozjaśnienie mapki na plus, można jakoś głosować na mapkę czy coś w tym stylu? Chętnie bym pograł w competitive w nią :)
@eintopf: Kilka miesięcy luźnej pracy (jednego dnia kilka godzin, innego nic).
To zależy jaki się wybrało motyw, jakie kto ma ambicje i umiejętności/znajomości. Ja na przykład nie potrafię robić modeli z prawdziwego zdarzenia ^^
Można zrobić mapę wyłącznie z materiałów dostępnych w grze (dobre przykłady to: Favela, Seaside, Rush).
Ja akurat musiałem kilka tekstur i "pokracznych" modeli dorobić, bo sobie wybrałem nietypowe miejsce.