Wpis z mikrobloga

@jack-lumberjack: Chodzi o to, że programiści pracujący z Frostbitem są leniwi i kopiują na potęgę modele broni z innych gier na tym silniku. Ogólnie zaczęło się od MoH: Warfighter gdzie pierwszy raz zastosowano Frostbite 2 z mechanikami na których opierał się Battlefield 4. Z niego skopiowano model np. pistoletu Compact 45. Teraz twórcy Hardline, jak można zauważyć, wręcz zerżnęli modele po prostu je przemalowując.
@johnny-oio: @wycz: Chodzi mi to, że każdy twórca tworząc własny model może nadać mu pewne cechy które wyróżniają ten na tle innych i nadają mu swojego rodzaju "duszę". Będziesz dłużej pamiętał jak wygląda M4A1 w CS-ie czy w BF-ie? Taka właśnie różnorodność czyni modele unikalnymi i dającymi, powiedzmy, inne uczucie ich używania. To tak w teorii jeżeli chodzi o wszystkie gry za wyjątkiem gier na silniku Frostbite 3. Tutaj jednak
@Zari: tylko sam model można też oteksturować, więc w czym problem? Dalej nie wiem o co ci chodzi, w dodatku z porównaniem do csa, pedalsko różowy skin w jednorożce i brak możliwości korzystania z przyrządów celowniczych, never forget