Wpis z mikrobloga

@MrGreeneye: Pewnie tak, ale ja zrobiłem z Opla Ferrari, wiercąc jedynie 5 otworów, modyfikując nieco grzałkę i dokładając kawałek waty.

( ͡° ͜ʖ ͡°) DEAL

( ͡° ͜ʖ ͡°)- WITH

( ͡ ͜ʖ ͡) IT
  • Odpowiedz
poprzednia miała 6 zwojów i musiałem się trzymać 3.3V, żeby mi waty nie przypiekało.


@dreaper: może lepiej jednak te min. 0.25mm, albo optymalnie - 0.3mm. ale trzeba przyznać, że pomysłowe rozwiązanie.
I jak - nie przypala się ta watka nad grzałką?
  • Odpowiedz
  • 0
@spluczka: Pierwsza watka tak mi spuchła, że nie miałem w środku prześwitu i musiałem jeszcze raz zrobić sznurki. Teraz jest niby lepiej ale to się okaże dopiero po odparowaniu pełnego zbiornika. Na tamtej odparowałem pół i się nie przypalała.
  • Odpowiedz
  • 0
@spluczka: teraz przesunąłem grzałkę bliżej jednej ze ścianek obudowy i mam większy prześwit po jednej stronie więc teoretycznie powinienem dać sobie radę nawet z opuchniętymi sznurkami.
  • Odpowiedz