Wpis z mikrobloga

@xamil54 @alczas1: zrobiłym może prostą stronę?
Wszystkie pytania byłyby na jednej stronie zeby móc używać ctrl+f.
Oraz druga zakładka Aplikacje gdzie byłby polecane/musthave aplikacje.

W opisie wrzuciłoby się dwa oddzielne linki jako FAQ i Polecane Aplikacje.

Tutaj zrobiłem trochę pytań: link
A tu aplikacje: link
@xxcuzzme: Ok mogę pomóc + porponuje grupowanie a nie tysiac pytań w jednym dziale :)
Na szybko grupy: Modyfikacje systemu, Googlowski telefon (sklep, synchronizacja miedzy urządzeniami), Zmiany wyglądu (launchery, ikony, docki, aplikacje typu WidgetLocker), słownictwo przeróbek (root, adb, sdk, recovery, fastboot, flash, rom)
@xxcuzzme: jak wstanę w wolnym czasie dopiszę pare linijek a potem pomyślimy o aplikacjach i grupowaniu a to juz sie zgaramy na GG albo na fb - na GG mozna konwersacje grupowo i git
@xxcuzzme: akurat ja w tworzeniu stron nie znam się ani nie wiem czy to jest płatne albo czy to ma jakieś haczyki. W sumie ja bym poszedł na łatwiznę i jeżeli w doc google jest możliwośc zablokowania edycji to byłoby to idealnie. Wstawić linka u góry i bangla
@xxcuzzme: a gdzie haczyk? darmowe to? mogłbyś dac jakiś przykład? Pytanie czy to jest opłacalne poświecać tyle czasu, ważne żeby wszystko było przejrzyste i wygodne. Jeżeli czujesz się na siłach coś takiego zrobić - popieram :)
@xamil54: wciąż chętny? Trochę mnie nie było ale nie zapomniałem o tym :)
Miałem trochę na głowię ale znalazłem dzisiaj chwilę i zrobiłem coś takiego link

Na górze w menu będą główne kategorie, na dole zdjęcia te "bąbelki" to będą jakieś najpopularniejsze zagadnienia.
Proste i przejrzyste, chyba?

Co o tym sądzisz, chce nam się to ruszać dalej? W wolnej chwili można coś popisać, ja zajmę się wrzuceniem tekstów na stronę.
Pobierz xxcuzzme - @xamil54: wciąż chętny? Trochę mnie nie było ale nie zapomniałem o tym :)
...
źródło: comment_WIvRnNISD6qLOGdUXQtrP65288afs4yl.jpg
@xxcuzzme: @alczas1 zrobiłem wstępnie stronę na której byłoby faq. Co o tym sądzisz?