Wpis z mikrobloga

#angularjs #angular #materialdesign #webdev i @epi bo to wrzucał.
Mam dodane niby wszystko, buttony, listy, karty działają, ale inputy już nie... Konsola jest czysta. Wstawiłem kod z przykładu i dalej nic...
Kod niżej, a w zdjęciu efekt. A tutaj jak to powinno być: https://material.angularjs.org/#/demo/material.components.input

`**
      Top Secret Project
****Description****
****This is required.****
****The name has to be less than 30 characters long.****
****Client Name****
****This is required.****
****Hourly Rate (USD)****
****You've got to charge something! You can't just **
**give away**** a Missile Defense System.****
****You should charge at least $800 an hour. This job is a big deal... if you mess up, everyone dies!****
****$5,000 an hour? That's a little ridiculous. I doubt event Bill Clinton could afford that.****
`
==========================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================
b.....9 - #angularjs #angular #materialdesign #webdev i @epi bo to wrzucał.
Mam doda...

źródło: comment_n24bI6OYMS45OoPURe4KVwwjXJBS1VIN.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz