Wpis z mikrobloga

#sony #gwarancja #zultra #xperia #naprawa #ultrareanimacja #serwis #wsupport
Dostałem odpowiedź z serwisu. Naprawę gwarancyjną odrzucono.

„Uprzejmie informujemy, że rodzaj uszkodzenia wyklucza możliwość zrealizowania naprawy w ramach gwarancji Producenta. W załączniku przesyłamy propozycję naprawy odpłatnej(…)”


Czyli wyszło tak, jak mnie ostrzegano. Nie dość, że kosztorysant wycenił naprawę na 960zł(!), to jeszcze zostanę obciążony kosztami wysyłki telefonu. Niezły to policzek ze strony Sony oraz W-support…
Z uwagi na brak innych opcji, lecz także dzięki byciu pewnym moich racji, jako konsumenta, napisałem odwołanie od decyzji serwisu do głównej siedziby Sony Polska. Czekam na odpowiedź.
5k07 - #sony #gwarancja #zultra #xperia #naprawa #ultrareanimacja #serwis #wsupport
...

źródło: comment_m4EkLDzK4WMVV85O9uYkfRVRTZkArBAe.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz