Wpis z mikrobloga

Polskie organy władzy publicznej sponsorują Facebooka:

Nie wychodząc z klimatu społecznej interwencji uprzejmie zapytuję osoby czujące się odpowiedzialnymi za aktualną praktykę: któż odpowiada za podejmowanie decyzji w kwestii publikowania w serwisie Facebook tzw. "sponsorowanych" wpisów, gdy wpisy te są w istocie wpisami z "oficjalnego" profilu Kancelarii Premiera lub Najwyższej Izby Kontroli? Drugie pytanie dotyczy oczywiście tego, ile - jako obywatela i podatnika - kosztuje mnie podjęcie przez kogoś takich decyzji i jaka jest podstawa prawna do ich podejmowania? Jestem głęboko przekonany, że wydawanie publicznych, a więc moich, pieniędzy na reklamowanie się organów administracji publicznej jest nieuzasadnione i niepotrzebne.


#2zdrajcy #2zdrajcyinformuje #polityka
Pobierz V.....m - Polskie organy władzy publicznej sponsorują Facebooka:
 Nie wychodząc z kli...
źródło: comment_H9uxGD6ByZeI56qQFikQdibrIcfgcxFs.jpg