Wpis z mikrobloga

Pytanie do zorientowanych #studbaza z #lodz. Kto może mi udzielić rzetelnej informacji na temat WSInf i fizjoterapii na tejże UCZELNI?
Studenci są traktowani poważnie? Jak wygląda kadra, konkretnie osobistości? Czy może jakieś z łapanki? W sumie każde info się przyda.
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Raffael: to tak jakbyś mi chciał wmówić, że bardziej poważnie wygląda kierunek europeistyka na Polibudzie. Nazwa uczelni a jak jest prowadzony kierunek to inna bajka. Dlatego się pytam, a nie zakładam odpowiedź po takim wnioskowaniu.
  • Odpowiedz
@Raffael: @Pan_Wilk: Uczelnia powstała jako informatyczna ale wcale nie jest na nią nastawiona, połowa kierunków nie ma z informatyką nic wspólnego.
Nie potrafię sam nic powiedzieć ale znajoma bardzo sobie tą uczelnie chwaliła, jakąś podyplomówkę dla grafików tam uprawiała
  • Odpowiedz
@Pan_Wilk: Nie jestem w stanie wypowiedzieć się o fizjoterapii, ale jestem na inżynierskich na informatyce tam, i BARDZO sobie chwalę. Podejście do studentów jest GENIALNE, zupełnie inne niż na UŁ na którym byłem 4 lata temu, i mam teraz zajęcia z kilkoma tymi samymi wykładowcami co na UŁ. I raz że mnie pamiętają, to może troche ułatwia (albo i nie) to dwa, mają zupełnie inne podejście do studenta tutaj, na
  • Odpowiedz
@Pan_Wilk: nie wiem jak fizjoteriapia. Grafika Komputerowa super.
Chcesz się czegoś nauczyć? To się nauczysz. Nie chcesz, byle płacić i przynosić zaliczenia. Wykładowcy w większości świetni, panie z dziekanatu o dziwo też sympatyczne. Na przeciwko był sklep z piwami regionalnym (jeden z pierwszych w Łodzi w ogóle), ale od kiedy rzuciłem studia i zostałem ninja, sklep zbankrutował ;)

W każdym razie polecam jak najbardziej.

A co do nauki: właśnie. Większość ludzi ma wyrąbane, więc jeśli jakieś zajęcia Cię interesują to wykładowca znajdzie dla Ciebie dużo więcej czasu. A jak nie, to też
  • Odpowiedz