Wpis z mikrobloga

  • 2
Ten bank nie radzi sobie z wnioskami o zalozenie konta wiec nie wiem czy mozna im ufac...
Najpierw przerwalem wypisywanie wniosku i musialem zadzwonic, zeby usuneli to co zdazylo sie juz zapisac w systemie.
Drugi problem pojawil sie przy probie przelania 1 PLN z innego konta. Serwis obslugujacy przelew chwilowo nie dzialal wiec wniosek znowu poszedl sie #!$%@?. Nie moge wrocic do samego przelewu, musze znowu zadzwonic i od nowa wsystko wypelniac. Patologia :/
#tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank
  • 8
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Sancho_Pansa: Odpuscilem sobie. Skoro przy zakladaniu konta tyle problemow...
Doladowuje karte podarunkowa sodexo i nia place. Na cinkciarzu dzisiaj dolar po 3,63 a mnie z tej karty zabralo 3,58.
  • Odpowiedz
@maqs7: ja też sobie odpuszczę z tego powodu... Pewnie gdyby to nie T-Mobile odpowiadał za to, to byłoby lepiej.
Muszę jeszcze znaleźć sposób, by upewnić się czy nie mają w systemie moich danych.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Sancho_Pansa: Raz wisialy, musialem zadzwonic zeby usuneli i zebym mogl zaczac od nowa. Bez tego nie wyslesz ponownie wniosku na te same dane. Drugi raz odpuscilem :)
  • Odpowiedz