Wpis z mikrobloga

Raczej w zaklinanie, jak dla Norda. Przy deadrycznym dwuręcznym toporku magia będzie tylko przeszkadzać. Co do przywrócenia - darmowe potki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@purify: dlaczego będzię przeszkadzać? jeśli chodzi o magię to bardziej chodziło mi o jakąś magię bitewną, żeby fajnie sobie poczarować (sam czas leczenia bardzo mi się podoba (wizualnie) i chiałbym coś takiego fajnego mieć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@homoturpis: Bo musisz mieć wolną rękę, żeby czarować. Grając magiem bitewnym szedłem tak:

buławy (1H), ciężkie zbroje, magia zniszczenia, zaklinanie, przywrócenie.

Zaklinanie daje dużego kopa do ataku/obrony,

Zniszczenie działa fajnie właściwie na wszystko.

Grało się fajnie, bo mogłem spokojnie skończyć wszystko (prócz gildii złodziei)