Wpis z mikrobloga

@Onoki: Aha, to po to są te itemki obniżające EV. Ostatnio trochę się zagłębiałem w temacie i widzę że Pokemony to o wiele bardziej skomplikowana gra niż sądziłem. Nie liczy się samo levelowanie ile wlezie i walenie najmocniejszymi atakami, jest jeszcze mnóstwo innych aspektów, które kiedyś myślałem że są głównie dla ozdoby (no poza statami, ale nawet nie wiedziałem że można mieć wpływ na kierunek ich rozwoju).
@Onoki: Ale jest to aż tak ważne? Nie da się przejść gry "na pałę"? Zacząłem grać w Black ver 2, mój starter ma 19 lvl, Riolu 17 i nie wiem czy teraz powinienem walczyć tylko z konkretnymi pokemonami żeby rozwijać statystykę która jest wzmocniona wg. charakteru, czy mogę po prostu sobie "normalnie" grać. Póki co jedyne o co dbam to o friendship, żeby Riolu ewoluował :D
@xerxes931: Oczywiście, że się da. W praktyce wszystko co zostało spieprzone w czasie treningu rekompensuje maksymalnie pięć poziomów doświadczenia. Background jest ważny dopiero kiedy zaczynasz grać przeciwko innym ludziom, pokemonami na 100 poziomie. Jak nie masz doświadczenia z pokemonami to sobie w ogóle tym wszystkim głowy nie zawracaj. Tym bardziej, że w kampanii każdego przeciwnika możesz skontrować. On wystawił ognistego, to Ty wystawiasz wodnego i masz #!$%@? na statystyki. ( ͡
@Onoki: No to czeka mnie "power gaming" :P Ale grając w Black ver 2 zauważyłem sporą różnicę odnośnie generacji jeszcze sprzed DS (wcześniej grałem w Emerald, Fire Red i Silver, teraz kupiłem 3DS i gram w Black 2). Pamiętam że w tych starych nie było problemem pójście na trawkę, łażenie w kółko i levelowanie poziom po poziomie, z czasem szło coraz wolniej, ale szło. Teraz widzę że w danym rejonie można