Wpis z mikrobloga

Bawie się trochę z lataniem w przestrzeni 3D, wymodelowałem stateczek i latam sobie i testuje. No i skrypt napisałem ale sprawa jest taka że jak statek w coś uderzy i się odbije od tej rzeczy to nabywa jakąś tam siłę odbicia i obrót. I ta siła zostaje na zawsze, czy rozkaże mu lecieć przed siebie czy obrócić się to on się obróci ale nadal ma na siebie nałożoną tą siłę odbicia i ten obrót od odbicia się. Nie moge tego zniwelować każąc mu klawiszami wyprostować lot bo on i tak powróci do tego samego. Bawił się ktoś w sterowanie w przestrzeni 3D i może wie jak rozwiązać ten problem? #unity3d #gamedev
  • 15
  • Odpowiedz
Nie powinieneś go jakoś popychać do przodu żeby zniwelować siłę odbicia?


@phyrexia2007: No właśnie o to chodzi że ja go mogę popchnąć do przodu ale jak puszcze klawisze sterowania to on wróci do tego ruchu co miał po uderzeniu. To jest tak jakby na to jak nim steruje nakładał dodatkowo siłe odbicia i obrót odbicia a nie niwelował to.
  • Odpowiedz
@Wextor: Zależy w jaki sposób napiszesz sterowanie, jeżeli napęd będzie polegał na przykładaniu siły do Drag wpłynie na zachowanie, ale jeżeli będziesz wprost ustawiał rigidbody.velocity to wtedy nie
  • Odpowiedz