Wpis z mikrobloga

@kisiowy: Zdecydowanie Dallmayr. Opakowanie jest proste, czytelne i skutecznie przyciąga wzrok, bo wyróżnia się spośród turbokolorowych opakowań Tchibo, Jackobsów i innych Prim. Less is more cumplu, pamiętaj jednak, że wszystko zależy od grupy docelowej, ale nie zamieściłeś zbyt wielu szczegółów. Dallmayr razi bogactwem, zaś Jacobs delikatnie tracą wioską. Mam nadzieje, że pomogłem... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kisiowy: Odpowiedz to ZALEŻY. Dla jakiego klienta? Jacobs ma tradycyjny, nudny design. Nastawia sie na starsze osoby, domatorow o przeciętnym guście. Dallmayr jest bardziej nowoczesny, zgodny z obecnymi minimalistycznymi trendami, ale nawiązuje do prestiżu. Grupa docelowa - nowa klasa srednia, ludzie młodzi.
  • Odpowiedz
@tullsta: Odpowiedziałeś, że to zależy. I spytałeś dla jakiego klienta? A ja pytałem o waszą opinię. Odpowiedziałeś mi co wybraliby starsi, a co młodsi. A co Ty?
  • Odpowiedz
@kisiowy: Z lewej opakowanie byłoby spoko, gdyby nie ten dziwny herb na niebieskim pasku. Jeśli minimalizm, to trzymać się tego do końca. Złoty kolor ma symbolizować, że to luksusowy towar. Więc po co, to udziwniać. Albo minimalizm, albo zmień czcionkę. A ten herb zredukuj do wielkości znaczka pocztowego, jeśli już musi tam pozostać.
  • Odpowiedz