Wpis z mikrobloga

@padingtton: różnica między 320i a 330i to ok. 1l na 100km więc.. cóż ;) Dużo nie tracisz, a uwierz mi, przyjemniej się jeździ autem, które ma więcej koni bo nie musisz silnika żyłować :)

IMO 325i na pierwsze auto to bardzo dobry wybór, jeśli nie z 320i też będziesz zadowolony :)
@ProudToBePolish: kolego, z tym olejem to jak sprawdzisz następnym razem poziom oleju to niuchnij, jeśli śmierdzi benzyną to masz prawdopodobnie do roboty uszczelniacze zaworowe. Mam to samo ;)

Poza tym to faktycznie bardzo fajny silnik.

@padingtton co do LPG to jakieś auto-światy i motory mówią, że zajebiście ten silnik przyjmuje sekwencję, ale ja tam nie wiem ;)
@padingtton: kupuj e46 318 po lifcie jest tam motor 2.0L 143Km na valvetronic, spalanie benzyny na poziomie 7,5l gaz też możesz śmiało zakładać i jest tańsza bo tylko 4 gary(oczywiście sekwencja) w 320 nie ma co się pchać spalanie ok 10l większy koszt instalacji bo już 6 garów.
@padingtton: a co do awaryjności tego silnika to jest jedna: napinacz rozrządu początkowe modele były wyposażone w felerny, który się szybko wycierał przez co silnik trochę "gruchotał" nowy w aso już ulepszony to koszt ok. 300 - 400zł. ale myślę że jak kupisz od Niemca z przebiegiem powyżej 180tyś. to już miał taką wymianę za sobą.