Wpis z mikrobloga

Do końca #ludumdare zostało 1 dzień, 11 godzin i 8 minut

Od czasu ostatniego wpisu dodałem i poprawiłem:

* Kolizje mniej drażnią

* Pociski przeciwników nie zostają na powierzchni planety

* Laser (power-up) stał się wreszcie użyteczny

* Przeciwnicy pojawiają się z poza krawędzi ekranu

* Dodałem nowe power-upy takie jak: tarcza (chwilowa niezniszczalność), podwójny i potrójny strzał, laser, super pociski (niezniszczalne), Coldown reduction itd.

W związku z power-upami musiałem przepisać spory kawałek kodu, jednakże wyszło to na dobre - teraz o wiele szybciej dodaje się nowe rzeczy.

Następne pare godzin spędzę na: animacjach, grafice, dźwiękach i co najważniejsze - na nowych przeciwnikach oraz bossach.

Obecna wersja gry

Hej hej - jeśli podoba ci się to co robię, zapraszam do obserwowania #frondeusworks ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gamedev
  • 20
  • Odpowiedz
@Frondeus: Nie zmuszę cię, żebyś tracił czas na coś tak bezsensownego jak reupload, więc jeśli mógł byś to na następnego updejta naprawić, to było by bosko ()
  • Odpowiedz
@Frondeus: Chciałem dać edita, ale po napisaniu tego wyskoczyło że jednak nie mogę ( ͡° ʖ̯ ͡°)

No dobra, po zagraniu mogę wymienić parę rzeczy:

- Nie wiem czy tak ma być, ale pociski/laser przeciwników pojawiają się zanim przeciwnicy wgl. się pokażą,
  • Odpowiedz
@Frondeus: 150 (poziom?) :D ponad 7k hp, laser wymiata, fajna giera :)

Teraz przeciwnicy strzelają do mnie laserami spoza mapy, ostrzał jest tak duży, że raczej nic nie zrobię :(

Powerupy mogłby się różnić np. kolorem, abym mógł być szczęśliwy za wczasu, że dostane pomocnika :D
  • Odpowiedz