Wpis z mikrobloga

Mireczki, wczoraj odebrałem kolejne auto prasowe. Tym razem jest to #seat Leon ST z 2-litrowym tedeikiem z DSG. 150 KM, wersja wyposażenia Style. Cena? Stodwajścia tysiency ( )

Wyposażenie dodatkowe w spoilerze:


- Alarm


- Przyciemniane szyby


- Pakiet wspomagania jazdy: kamera video (Asystent Świateł Długich i Asystent Pasa Ruchu)


- 17-calowe felgi aluminiowe typu Dynamic 30/1


- Czujnik parkowania z przodu i z tyłu z systemem OPS (optyczny system parkowania)


- Pakiet diodowego oświetlenia wnętrza: lampki do czytania, oświetlenie miejsca na nogi, oświetlenie przy osłonach przeciwsłonecznych wykonane w technologii LED (pakiet niedostępny z dachem panoramicznym)


- Sportowe fotele Alcantara – czarne / czarne wnętrze


- Mapy Europy (karta SD)


- Pakiet bezpieczeństwa: system przypominający o zapięciu tylnych pasów i System Rozpoznawania Zmęczenia


- Pakiet praktyczny: czujnik świateł (automatyczna funkcja „Coming Home”), czujnik deszczu, lusterko z funkcją zapobiegającą oślepianiu


- Pakiet zimowy: podgrzewane przednie fotele, spryskiwacze reflektorów, system podgrzewania wody w spryskiwaczach, podgrzewane lusterka Aktywny tempomat (ACC) (zawiera System Kontroli Odstępu)


- System nawigacji z kolorowym ekranem dotykowym o wielkości 5,8 cala, Funkcje zestawu: MP3 / WMA, Złącza: USB / 2 karty SD / złącze iPod® / złącze Mitsumi / CD / AUX-in, Bluetooth® (strumieniowa transmisja audio i phone),8 głośników, system rozpoznawania mowy, system rozpoznawania mowy w nawigacji, kolorowy 3,5 calowy wyświetlacz komputera


Dzisiaj wieczorem go zmierzę Racelogikiem, więc pewnie jutro lub pojutrze będzie kolejne redakcyjne rozdawanie.

#mzcars #samochody #motoryzacja
źródło: comment_1KEBZwlnWiKwDx937H1LtIagiWimwLse.jpg
  • 27
@Bialy_Mis: @kozaqwawa: Asystent Pasa Ruchu pasywny tylko piszczy, ale nic nie robi. Aktywny faktycznie przejmuje kontrolę nad samochodem, ale nie na tyle mocno, żeby zdjąć rowerzystę. W sumie te wszystkie patenty za bardzo usypiają czujność kierowcy. Pojeździsz tydzień z aktywnym tempomatem, przesiadasz się do samochodu ze zwykłym tempomatem i orientujesz się, że masz uśpiony odruch hamowania, bo przecież samochód zrobi to za Ciebie, cnie? ( ͡° ͜ʖ ͡
@Dziekan5: wyobraź sobie jak bardzo zdziwiony był kierowca kiedy rusza kierownica zeby wyminąć kolarza a auto samo wraca mu do poprzedniego toru jazdy :) nie trafił go ale strachu się najadł
@kozaqwawa: ja bym powiedział że się nie sprawdza. Nie wiem jak trzeba być nieuwaznym albo zmęczonym kierowca żeby ten system się przydał. A na drogach innych niż dobre szerokie krajowe, gdzie nie ma pobocza, tylko #!$%@? bo non stop puszczy jak najezdzasz na środek
@Dziekan5: wracając do ekranu dotykowego, albo ergonomii jako takiej, czy już teraz jesteś w stanie wskazać coś, co chciałbyś móc zrobić bez użycia ekranu, a się nie da?
@eloar: To komputer podobny do tych, które są w Skodach i VW. Cały VAG jest dosyć jednolity, a tylko inaczej przystrojony. Do tej pory nie było w autach tej grupy czegoś, czego wybitnie by mi brakowało w fizycznej, guzikowej postaci. Akurat Niemcy ergonomię zawsze mają na wysokim poziomie i do takich rzeczy trudno się przyczepić.

@POSTER: Na stronie internetowej: Autokult.pl
@Dziekan5: nie wiem jak z wyposażeniem w wersji CUPRA ale właśnie oglądałem test gdzie dowiedziałem się że 5d 280 konny leon w tej wersji kosztuje 122 tys zł. Jest też tańsza odmiana 265 konna w cenie okolo 110 tys zł. Dla mnie wybór oczywisty :)