Wpis z mikrobloga

Beka z "Ekspert Online" mBanku

Pierwsze połączenie, Połączyło mnie z jakąś karyną, zadaję pytanie, po chwili:

Połączenie zostało zakończone automatycznie. Jak oceniasz naszych konsultantów?


[wybór od 1 do 5]

Próbuję ponownie, łączy mnie z innym konsultantem, witam się, zadaję pytanie, otrzymuję odpowiedź w stylu

W takim wypadku zapraszamy do skontaktowania się przez mlinię, chat audio lub video blah blah.


Pytam się czy nie można tego załatwić tu i teraz przez czat tekstowy. Dłuższa chwila braku odpowiedzi po czym:

Połączenie zostało zakończone automatycznie. Jak oceniasz naszych konsultantów?


[wybór od 1 do 5]

Zgadnijcie ile gwiazdek dałem.

Ciekawe kto zakończył rozmowę, konsultant czy to jakiś błąd (wine-compholio+ubuntu)

#banki #helpdesk #narzekam #mbank