Wpis z mikrobloga

Na wstępie dla najbardziej zaplusowanego komentarza pod tematem i na temat wyślę 10 zł przez paypal na piwo w podzięce za trafne rady.

Ostatnio coraz częściej myślę o zmianie pracy. Po skończeniu studiów informatycznych brałem co leci aby się usamodzielnić już w pełni. Udało się choć obecna praca nie przynosi mi satysfakcji pod względem rozwoju (wręcz się uwsteczniam), ani pod względem finansowym. #zielonagora daje pewne perspektywy, problem w tym, że jestem początkujący w programowaniu w C#, .NET, SQL (hobbistycznie arduino). W końcu każdy wie. że skończona uczelnia czy jakieś tam programowane w domu to nie to samo co profesjonalne programowanie.

Tak więc jak budować zaplecze własnych umiejętności i na co postawić nacisk? Co zrobić aby choć będąc nowicjuszem być chętniej branym przez pracodawców? Nie muszę zmieniać pracy na już, ale chciałbym to uczynić tak w około pół roku.

Obecnie pracy szukałem na olx czy pracuj. Może lepszy było by coś bardziej profesjonalnego typu LinkedIn czy Goldenline?

#goodguyrecruiter #rekrutacja #it #zielonagora #programowanie
  • 32
  • Odpowiedz
jak budować zaplecze własnych umiejętności


@Lukasq: Samemu bradzac sobie rece kodem

na co postawić nacisk?


@Lukasq: Na samodzielne rozwiazywanie problemow (czytaj: z pomoca dokumentacji i googla)

Co zrobić aby choć będąc nowicjuszem być chętniej branym przez pracodawców?


@Lukasq: Praktyki, staze, projekty spolecznosciowe, wlasne rzeczy na githubie (byle nei swiadczyly przeciwko Tobie)

LinkedIn czy Goldenline?


@Lukasq: Lnd jesli planujesz dalej niz tylko w PL, Golden to tylko PL.
  • Odpowiedz
@Lukasq: Olej te wszystkie portale i rozwijaj się tak, żebyś poczuł się naprawdę płynnie w czymś konkretnym a wtedy - wiedząc na co Cię naprawdę stać poszukaj tej roboty. Myślę, że chcąc i mając głowę na karku wystarczy Ci te pół roku.

  • Odpowiedz