Wpis z mikrobloga

Za dużo "random" w opisach nowych kart. Ta gra, gdzie i tak wpływ umiejętności jest dyskusyjny po wprowadzeniu nowego seta zmieni się w całkowicie przypadkowe gówno.

Jest fajne środowisko graczy, streamerzy, dobre podstawy pod e-sportowy hit, a Blizzard robi z tego jakieś gówno dla dzieci.

Gdzie statystyki, jakieś osiągnięcia, cokolwiek...? Mnóstwo bzdurnych ograniczeń, bo uważają, że gracz to idiota i sobie nie poradzi.

Od dawna szukałem dobrego TCG, pokładałem spore nadzieje w Harthstone, ale chyba się pomyliłem...

Pozostaje czekać na rozwój Hex'a.

#hearthstone #hextcg
  • 17
  • Odpowiedz
@Bodzion: W pewnym stopniu tak, ale nie przesadzajmy. Był Brawl, Rag, teraz jakieś ostrza które się odbijają dopóki nie zabiją stronnika i wiele, wiele więcej (zdecydowanie za dużo).

Popatrz na MtG, jest pewna losowość, ale zamyka się w sensownych granicach...
  • Odpowiedz
@Poncz: Te ostrza (warriorowa karta) Randomowa? na bank, ale ile ona ma zastosowań (sylwana, akolita, nabijanie armora). Bardziej bym się denerwował, że dodali dużo kart, które sprzyjają szybkiemu zajechaniu przeciwnika. Ze wstępnych analiz deck na mechach wydaję się imba, a i dużo kart może uzupełnić istniejące już decki i będzie jeszcze ciężej je zatrzymać. Bardziej wolałbym, by gra szła w długie pojedynki.
  • Odpowiedz
@Rga79: No trochę pochopnie, ale chciałem zaznaczyć swoje stanowisko co do wydanych już krat, że nie przeszkadza mi ich losowość, a już bardziej to, że sprzyjają mocnemu aggro.
  • Odpowiedz
@Poncz: nie graj, jeżeli jesteś tak pro to wyznacz nową mete przed tym jak to zrobią stremerzy znajdź ten idealny deck który będzie miał 0 randoma i będziesz niszczył wszystkich.

Osobiście nie lubię randomów takich jak Rag, ale dla nas to tylko gra Prosi grają o pieniądze i może im to przeszkadzać i ich właśnie ogląda się 10x ciekawiej na turniejach gdy jest ten losowy element lepiej tak niż wiedziecie
  • Odpowiedz