Wpis z mikrobloga

Czołem! Od ostatniego wpisu minęło już 6 dni i kilka rzeczy udało mi się od tego czasu zrobić. Dla ludzi którzy nie wiedzą o co chodzi - robię grę na Androida, jest w 'końcowej' fazie (od bodaj miesiąca).

Zrobiłem krótki instruktaż który można szybko przelecieć z poziomu gry, wydaje mi się że jest dość przejrzysty. Jest? Przydałby się jakiś komentarz od osoby postronnej. Naprawiłem większość problemów związanych ze skalowaniem gry na różne urządzenia, nie powinno już być czarnych pasków na tabletach. Poza tym trochę posprzątałem w kodzie i starałem się wyeliminować cięcie się gry na starcie przez kilka sekund - teraz powinna się ciąć dużo mniej, jeśli w ogóle.

Jesli ktoś ma chwilę to byłoby prześwietnie gdyby ściągnął i skomentował! Nie skończyłem jeszcze tak właściwie rekordów (obecna implementacja to taki mój mały frankenstein), nie mam integracji z Google Play Game Services, ale to akurat nie powinno zająć zbyt dużo czasu.

Grę można pobrać tutaj!

#gamedev #phaser #cocoonjs #androiddev #android #alienrun #html5
Ortseam - Czołem! Od ostatniego wpisu minęło już 6 dni i kilka rzeczy udało mi się od...

źródło: comment_trJA8x9kiXRduysdhwhHMV4FtKPxgm0B.jpg

Pobierz
  • 7
@tyktak, zróbmy eksperyment. Wrzuciłem na serwer dwie wersje biblioteki której używam do pozyskiwania danych z akcelerometru urządzenia. Możesz otworzyć na urządzeniu na którym był problem i powiedzieć czy któraś nie działa?

Kandydat numer 1

Kandydat numer 2
@Ortseam:

Numer 1:

gyro.getFeatures - wskazuje devicemotion,deviceorientation,devicemotion,devicemotion,devicemotion.......

x,y,z - cały czas działa

alpha, beta, gamma - wskazuje 0

Numer 2:

gyro.getFeatures - wskazuje devicemotion,deviceorientation

x,y,z - cały czas działa

alpha, beta, gamma - wskazuje null
@tyktak Dzięki! No więc nie do końca wiem w czym jest problem, bo ja używam pierwszej wersji w swojej grze. Postaram się coś zrobić w tym temacie teraz, ale może spróbuj zainstalować grę jeszcze raz albo zrestartuj tablet? Na ten moment nie jestem pewien co może być problemem, skoro biblioteka działa w przeglądarce ale w grze już nie.