Wpis z mikrobloga

Super obsługa Decathlonu #!$%@?. Zdecydowałam się na zakup Tribana 500 bo ma dość dobre opinie. Jestem kurduplem i szukałam jak najmniejszej ram, znalazłam taką w Żorach, ale Pan z rowerowego poinformował mnie że to rama juniorska i tam są mniejsze koła. No dobra to pytam czy rama większa (51) ma już koła 28"? Odpowiedź Pana z obsługi twierdząca. To szukamy ramy 51", była jedna jedyna w Opolu. 100 km dużo ale próba ściągnięcia roweru do Gliwic się nie powiodła. Cebula boli no ale dobra jade w końcu zawsze chciałam taki rower. Przyjeżdżam na miejsce i #!$%@? co? Koła 26" czy tam 650...

Właśnie wracam z Opola, jestem 60 zł w dupe za paliwo, brak roweru i brak profitu. Wielki #!$%@? w dupe na 200km Panu z Żor za wprowadzenie mnie w błąd i niespełnienie marzeń

#rower #przegryw
  • 9
@Konkol: Decathlon ma bardzo fajną politykę i da się wszystkie spory rozwiązać korzystnie dla klienta, ale nie zorientowana obsługa to fakt, jak sam byłem po tribana to koleś z obsługi wydawał mi się mniej kompetentny ode mnie(a w tamtym czasie g*wno wiedziałem o rowerach)
@darekUFO: najgorsze jest to że jechałam do innego sklepu niż ten, który podał mi błędną informację, oczywiście napiszę do Decathlona bo mam żal, że dymałam tyle km z nadzieją że kupię wyczekiwany rower. Nie znam nawet imienia i nazwiska tej osoby, chyba teraz kupując chleb trzeba się będzie pytać, bo jakby coś było nie tak, to ktoś musi ponieśc opdoiwedzialność?
@darekUFO: jeszcze bym zrozumiała jakbym gadała z Grażyną na kasie, ale połączono mnie z działem rowerowym. Akurat w Opolu pełna profeska, bo wytłumaczył mi wszystko co i dlaczego i jaka rama najlepiej dla mnie i co z czym się je...