Wpis z mikrobloga

@chodzacy_internet: zastanawiałem się nad wyborem tego TV, ale padło ma model 670 ze względu na inną matrycę (W euro był za 2300 bodajże)

- w 650 masz 100 Hz

- w 670 masz 200 Hz

- mówię tu o matrycy, nie o podbiciu software, które promują w folderach i na pudełkach

P.S. pracuję w branży
@chodzacy_internet: jeśli w Euro kupiłeś to możesz zrzucić TV i uznają Ci gwarancję, ale:

1. to był wypadek PODCZAS NORMALNEGO UŻYTKOWANIA SPRZĘTU, nie możesz przyznać się, że zrobiłeś to umyślnie

2. stało się to maks 3-5 dni temu (nie pamiętam dokładnie)

3. Będziesz mógł wybrać sobie sprzęt z tej kategorii (zwrot pieniędzy nie u każdego ubezpieczyciela, nie zawsze się zgadzają)

4. Będziesz musiał wpłacić 20% udziału własnego początkowej wartości TV (lub
@chodzacy_internet: sprzedawca polecił Ci to, bo 1. musi wyrobić normę, 2. dostaje za to pieniądze (śmieszne, ale zawsze)

według mnie jest to dobre rozwiązanie, bo jak Ci TV padnie po gwarancji to nie zrobisz go, bo nie będzie Ci się opłacać (a tu masz jednak te 5 lat). Jeśli sam zepsujesz to musisz sobie sam odpowiedzieć na pytanie, czy 600 zł zapłącone przy kupnie (czy u Ciebie w ratach) plus ewentualne
@rejestracja_for: Ja jestem zadowolony choć za pierwszym razem byłem zdecydowany na 42lb650, ponieważ chciałem tv do max 1800zł, ale ten pilot magic mnie zmiótl :D Do tego raty wyszły duże z tym ubezpieczeniem, ale po 10 minutach wróciłem do sklepu i wziąłem :D Niby te smarty nieprzydatne, ale np. miracast nawet wygodne, żeby coś z telefonu pokazać szybko. Jedynie nie umiem odpalić dlna, żeby filmy z NAS'a obejrzeć.
@chodzacy_internet: sam TV jest świetny, wart swojej ceny. DLNA nie próbowałem, bo u rodzicielki jest.