Wpis z mikrobloga

Witam,

z początku ogłoszę że jestem kompletnym amatorem pokera i z czystej ciekawości o ile ktoś może udzielić mi odpowiedzi na zapewne dla wielu z Was banalne pytania:

* https://www.youtube.com/watch?v=qGUKlQ9J7J8 rozumiem że grali tutaj o kwotę kilku milionów dolarów aczkolwiek sami w czasie gry operują o wiele większymi sumami czy to są ich prywatne pieniądze zamienione na żetony? Bardzo dziwi mnie ich spokój przy takich kwotach i ciekawi oczywiście.

*Czy również na tym filmiku jak i wielu innych na turniejach koleś który rozdaje wszystkim karty ( nie znam dokładnej nazwy ) operuję tylko jedną talią jeżeli tak, czy zostaje ona przetasowana za każdym rozdaniem czy może zebrane użyte karty są wkładane pod nią?

Pozdrawiam serdecznie

#poker
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@korzystny: Do każdego turnieju płaci się wpisowe. Za te wpisowe dostaje się ustaloną ilość żetonów. No, a to, że mają tyle tych żetonów oznacza, że wygrali je we wcześniejszej fazie turnieju.

Tak, krupier tasuje karty co rozdanie, a co jakiś czas wymienia też talie.

A co do spokoju, to równie dobrze mógłbyś stwierdzić, że dziwi Cię spokój z jakim politycy kłamią w żywe oczy ;P
  • Odpowiedz
@korzystny: dodam jeszcze, że akurat w przypadku tego turnieju wpisowe wynosi $1M, ale raczej nie jest opłacane przez samych graczy. W większości sprzedają oni "udziały" w swojej ewentualnej wygranej.
  • Odpowiedz
@korzystny: Jeśli chodzi o spokój w grze - jest to kwestia ewolucji. Autorzy książki "Poker Mindset" opisali cztery możliwe reakcje na przegranie puli - gniew, frustracja, akceptacja i obojętność - każdy kolejny oznacza wyższy poziom radzenia sobie z tą stresującą sytuacją. Gracze, którzy nie potrafią przeskoczyć poziomu 1 czy 2 po prostu nigdy nie będą grać turniejów z takim wpisowym...
  • Odpowiedz
Czy możecie również polecić dobrą książkę z danego tematu poza ww. + jakiś ciekawy zestaw do gry np z aledrogo?