Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +110
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +8
Ponad rok temu zrobiłem narzędzie uTego.pl, które zostało przez Was bardzo ciepło przyjęte. Jeśli ktoś nie zna http://uTego.pl to zapraszam do korzystania, oczywiście wciąż za darmo i bez reklam :)
Tym razem chciałbym pochwalić się grą na system Android, którą zrobiłem z kolegą w około dwa tygodnie. Jest to prosta gierka wzorowana na randomowej grze z Pegasusa/NESa. Ogólnie fabuły nie ma - gra jest prosta jak budowa cepa. O co chodzi? W oknach westernowego baru pojawiają się losowo bandyci i zakładnicy, tych złych trzeba zabić, tych drugich oszczędzić. Wraz kolejnymi levelami czasu na reakcję jest coraz mniej. Może nie jest to Flappy Bird, ale myślę, że warto zagrać :)
Oczywiście wszelkie propozycje i uwagi mile widziane.
Link do Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.easebyte.bandit_killer
#android #androiddev #androidapk #gamedev #programowanie #chwalesie #mikroreklama
2. Ikonkę na urządzeniu moglibyście zmienić ;)
3. Przydałaby się muzyczka też w samej grze, a nie tylko w menu.
4. Brakuje pauzy podczas rozgrywki.
5. Wibracja za każdego zastrzelonego bandytę, doprowadza mnie do szału ;)
Co do wskazówek: na pewno je rozpatrzymy. Pewne rzeczy są sporne, np. pauza podczas rozgrywki, po pewnym czasie gra tak przyspiesza, że nie ma czasu spojrzeć na statystyki, więc pauza byłaby równa z gameoverem :) Rozwiązaliśmy to w ten sposób, że po przerwaniu gry (ktoś zadzwoni / wyjście z aplikacji