Jak X-kom i Logitech traktują klientów
- 37
- #
- #
- #
- #
Wpis powstał w celu ostrzeżenia potencjalnych i obecnych klientów firmy Lenovo. Długi termin napraw, brak kompetencji.
zWitam. Dzisiaj chciałem Was ostrzec przed firmą X-kom.pl a także przed słuchawkami Creative MA-2300 a jednocześnie też poradzić się osób, które już miały podobne przejścia i mogą napisać co robić dalej. Dla niecierpliwych na końcu TLDR Zacznijmy od początku. 6 listopada - Zamawiam słuchawki w...
z- UOKiK informuje:Sklepom internetowym nie wolno zastrzegać, że odstąpienie od umowy jest możliwe tylko, gdy zwracany towar jest nieużywany oraz w oryginalnym i nienaruszonym stanie. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał...
zDziesiątki razy czytałem o Wykop Efekcie, więc postanowiłem sprawdzić go osobiście. Mam już dość kilkumiesięcznych przepychanek ze sklepem X-KOM. Będzie szybko i konkretnie, może pomoże. Doradzało mi Biuro Rzecznika Praw Konsumenta, ale mimo to sklep ciągle spuszcza mnie na drzewo. Może nie mam...
zReklamacja notebooka z tytułu niezgodności towaru z umową została odrzucona - wszystko jest winą użytkownika - zawiasy chyba wg nich nie służą do używania. Laptop wraca z uszkodzeniem mechanicznym - to też moja wina, bo nie wykonałem przeglądu przy odbiorze. tl;dr na dole wpisu
zWykop.pl
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod adresem serwis[at]x-kom.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 34 377 00 30.