Reklamacja laptopa Lenovo w X-Kom - wrócił uszkodzony
Reklamacja notebooka z tytułu niezgodności towaru z umową została odrzucona - wszystko jest winą użytkownika - zawiasy chyba wg nich nie służą do używania. Laptop wraca z uszkodzeniem mechanicznym - to też moja wina, bo nie wykonałem przeglądu przy odbiorze. tl;dr na dole wpisu
- #
- #
- #
- 295
Komentarze (295)
najlepsze
Upatrzyłem sobie laptopa i miałem na początku tygodnia u was zamówić. Skoro jednak tak traktujecie klientów, to moje 8k pln pójdzie do innej firmy.
P.S. Kiedy w końcu firmy w naszym pięknym kraju zauważą, że na takich drobnych oszczędnościach (krętactwach) traci się w konsekwencji znacznie więcej?
jesteśmy dzikim zachodem i trzeba z tym walczyć każdym dostępnym sposobem
sam byłem wielokrotnie poszkodowany przez firmy odrzucające reklamacje z automatu (klasyczna wymówka uszkodzenie mechaniczne)
oszuści stanowią mniejszość i nie należy z automatu traktować normalnych ludzi jak złodzieji
Zawiasy - wada projektowa, sprzedawca w takich sytuacjach często się wykłóca.
Ale śrubka? To już ordynarna bezczelność sprzedawcy. Nawet nie powinien się zastanawiać tylko brać laptopa z powrotem i przepraszać klienta za wtopę.
I nie mam z tym żadnych problemów. Ale LENOVO to zło najgorsze. Mają gówniany serwis i gówniany sprzęt.
Teraz nie kupię nawet podkładki pod mysz pod marką Lenovo.
Antyreklama dla Google: nie kupuj Lenovo bo to gówno
Po ponad tygodniu od pierwszego telefonu
Reklamowałem dwa laptopy i tablet (wszystko Lenovo)
Laptopy zareklamowane w Lenovo ... zgłoszenie na maila, wydruk kartki, koszt przesyłki po stronie Lenovo. W obu przypadkach wróciły z Essen do 2 tygodni.
Tablet reklamowany przez sklep 12.08.2014 (euro rtv) ... do dziś nie powrócił.
Natomiast co do samego X-komu ... jak na razie chwalę. Zakupiłem u nich dla siebie dwa laptopy Samsunga i jak