Padł mi dotyk w lipcu w Mi5. Okazało się, że w polskim serwisie nie ma części w moim kolorze (biały), dlatego odesłałem do Chin. 19 zł, 11 dni szło. Po dwóch tygodniach ticket został zamknięty, a ja nie wiem co się dzieje z moim telefonem. Nie odpowiadają ani na maile, ani na Skype. Super serwis. Polecam allegrowicza.
@weeman: Dlatego też w polskiej dystrybucji dopłaca się trochę grosza by mieć w miarę sensowną możliwość reklamacji. Ot ta różnica w cenie na korzyść chińskiego sklepu powinna być odłożona na przyszłe naprawy. ( ͡º͜ʖ͡º)
Wysyłał ktoś #xiaomi z #ibuygou na gwarancję? Obecnie micenter odsyła do supportu ibuygou. Dostałem informację, że mam im wysłać do Chin, ale najtańsza przesyłka 150 zł. Nie wiem czy mi się kalkuluje ;/
Tym bardziej, że mój mi5 ma białą obudowę, a dostałem info, że do białych już części nie ma. Wysłałem pytanie co w takim przypadku i czekam.
#rolnikszukazony